Gå till innehåll

Häng med på EPT!


gdaily

Recommended Posts

Häng med på EPT!

 

POKERFORUM.nu, Poker.se och PokerStars har glädjen att bjuda in till en EPT-satellit med stort övervärde.

 

Detaljerna kommer att presenteras senare i den här tråden, men i princip blir det en Texas No-Limit tävling på PokerStars med några dollar i inköp.

 

Vinnaren får dessutom åka på valfritt EPT-evenemang under hösten (ej Monte Carlo).

 

Mer info: EPT-satellit - stort övervärde hos Stars 12/3!

 

ept_400.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Här kommer den efterlängtade informationen för turneringen:

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24032

 

Sprid gärna informationen till era vänner. Turneringen är inte låst till pokerforums medlemmar men det är endast svenska spelare som kan vinna EPT-platsen.

 

Har du inget pokerstarskonto kan du skaffa ett här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men. Tilt! Jag som är i Chamonix då. Fan.

 

Jaja, får väl styra med laptopen ner och försöka klonka nåt nätuttag. Annars sjukt bra jobbat och fint att adda så pass. Även om jag hade föredragit $100-inköp eller nåt och lite fler platser men man kan inte få allt här i livet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men. Tilt! Jag som är i Chamonix då. Fan.

 

Jaja, får väl styra med laptopen ner och försöka klonka nåt nätuttag. Annars sjukt bra jobbat och fint att adda så pass. Även om jag hade föredragit $100-inköp eller nåt och lite fler platser men man kan inte få allt här i livet.

 

Om det blir bra uppslutning kring denna turnering är det inte omöjligt att det blir fler chanser framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

POKERFORUM.nu, Poker.se och PokerStars har glädjen att bjuda in till en EPT-satellit med stort övervärde.

 

Vill bara förtydliga att det inte rör sig om en regelrätt satellit, utan det är en vanlig turnering med ett extra förstapris i form av ett EPT-paket utöver pengapotten. Det delas ut prispengar i vanlig ordning, så vinnaren får en fin fickpeng att ta med på sin resa och övriga prisplatser får ett fint tillskott till rullen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...