quads Postad 26 Oktober , 2004 Rapport Postad 26 Oktober , 2004 Tänkte spela den freerollen men glömde bort den. I början i såna här freerolls är det väldigt lätt att bygga upp sin stack pga att 80% av dem startande är riktigt otroligt dåliga. Citera
kajan Postad 26 Oktober , 2004 Rapport Postad 26 Oktober , 2004 lider med dig skywalker... såg dig i topp i början. någon som har nån teori om varför det var mer folk som spelade $1000 freerollen? Edit: stavfel. Citera
DocuWild Postad 26 Oktober , 2004 Rapport Postad 26 Oktober , 2004 heh.. no shit och jag tror alla runt mitt bord stämplade mig med den största tomteluvan i pokerns historia Gick all in.. kom till 3k .. torskade allt på en annan all in.. köpte in mig igen ($2 ju .. kom upp till 4... torskade igen... köpte in mig... kom upp till 6k.. sen vart det slut på rebuys och dags att börja bygga Det funkade dock ju =) Folk synade när jag väl fick nått Citera
quads Postad 26 Oktober , 2004 Rapport Postad 26 Oktober , 2004 någon som har nån teori om varför det var mer folk som spelade $1000 freerollen? Den här freerollen var bara för expekt-användare. Dom andra freerollsen är för alla pokersiter på primanätverket. Citera
kajan Postad 26 Oktober , 2004 Rapport Postad 26 Oktober , 2004 heh.. no shit och jag tror alla runt mitt bord stämplade mig med den största tomteluvan i pokerns historia Gick all in.. kom till 3k .. torskade allt på en annan all in.. köpte in mig igen ($2 ju .. kom upp till 4... torskade igen... köpte in mig... kom upp till 6k.. sen vart det slut på rebuys och dags att börja bygga Det funkade dock ju =) Folk synade när jag väl fick nått du råkar inte heta galnegunnar där? quads: ok tack, jag blev lite fundersam. Citera
DocuWild Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 Nepp.- heter allt DocuWild där också Citera
_JiWe_ Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 grattis alla ni som kom ITM. själv kom jag på en 13 plats dagen före i en freeroll så min tur var väl förbrukad antar jag slutade dock på 340 plats eller nått sånt när jag med 27k gick all in på floppen med KK. folppen var dock suited i hjärter och jag hade hjärter kung. hoppades på att han som synade skulle ha QQ JJ eller nått men tji fick jag när han vänder upp AJ båda i hjärter ! antar att jag skulle ha gått all in före floppen....men men så kan det gå Citera
pato67 Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 Åkte ut som 176:a Hade ju varit gott om man hade vunnit lite pengar för en gångs skull men jag är ändå rätt nöjd då jag fortfarande är rätt grön både när det gäller no limit och turneringsspel. Citera
finnish_fox Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 låg på 100k i marker med 200 pers kvar. var dock tvungen att sticka på bio så jag autofoldade till plats 58 till slut Citera
Vulcanoboy Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 Kom på 24 plats =) Tyvärr på slutet när jag hade AA och gick allin och fin syn av två så förlora jag på en stege =( Men det är poker och 47 $ för en freeroll är helt okej =) Blindsen blev lite sjuk höga efter det *s*... Med vänliga hälsningar Magnus Citera
Recommended Posts