Incitatus Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Fick ett mail idag, efter mitt samtal med Michel Alberti att jag har ett bet om 3000 vips. Så problemet är löst för mig! Jag rekommenderar de som inte har fått klarhet i hur det ligger till gällande sitt bet att de kontakter Alberti och reder ut det. Jag fick ett mycket vänligt bemötande och det tog endast ett par timmar innan problemet var löst. //Mathias Citera
jezaja Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Fick ett mail idag, efter mitt samtal med Michel Alberti att jag har ett bet om 3000 vips. Så problemet är löst för mig! Jag rekommenderar de som inte har fått klarhet i hur det ligger till gällande sitt bet att de kontakter Alberti och reder ut det. Jag fick ett mycket vänligt bemötande och det tog endast ett par timmar innan problemet var löst. //Mathias Japp, han fixade mitt direkt också. Han verkar haft mycket att göra med X hundra bonushoror som trycker på, så det var nog ett mänskligt misstag helt enkelt. Citera
Torsten83 Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Ringde oxå till michel. Han sa att dom som skickat in korrekt med tallongen med (asså att man kopierade hela brevet och skrev på linje) Skulle gå först å sen skulle dom ta alla andra oxå(så länge man hade skickat till Worldcupmania@martinspoker.com) räknade med att det skulle vara klart på Tisdag eller onsdag.... Seems like the bets are on!!! Citera
Krevtan Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 också fått mitt bekräftat gött är det, skulle kanske använda ett annat system nästa gång men men ett genörst erbjudande är hela saken så det ska dom ha cred för. Citera
snerki Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Martinspoker nöjjer sig inte, nu ska de krångla lite till. Igen är det vissa som nu fått ett kvitto mailat till sig, andra inte. Hoppas inte detta kommer leda till några problem när man ska få ut pengarna iallafall Citera
jezaja Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Martinspoker nöjjer sig inte, nu ska de krångla lite till. Igen är det vissa som nu fått ett kvitto mailat till sig, andra inte. Hoppas inte detta kommer leda till några problem när man ska få ut pengarna iallafall Kan väl vara spamfilter etc som plockat upp kvittot? Citera
jaroiten Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Jag fick också just ett "kvitto" till min mail. Citera
lallaren Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag fick ett kvitto på att dom bettat 1000 vip när jag hade spelat ihop 2480. Känns som om hela grejen var att bevisa vilken värdelös support de har. Citera
MachoMan Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag fick ett kvitto på att dom bettat 1000 vip när jag hade spelat ihop 2480. Känns som om hela grejen var att bevisa vilken värdelös support de har. Jag fick också ett kvitto på alldeles för lite VIPs i mitt bet men jag mejlade och förklarade att jag var berättigad till 3000vip. Fick svar några timmar senare att dom hade gjort fel och kommer dra de resterande VIPen idag. Bra Martinspoker! Citera
Veridis_Quo Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hos mig har dom fortfarande inte dragit några VIPS. Jag har både mailat Worldcupmania@martinspoker.com och support@martinspoker.com för flera dagar sedan men inte fått svar. Är det rätt mailadresser att maila? Citera
snerki Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hos mig har dom fortfarande inte dragit några VIPS.Jag har både mailat Worldcupmania@martinspoker.com och support@martinspoker.com för flera dagar sedan men inte fått svar. Är det rätt mailadresser att maila? Ja, men mail är värdelöst. Prova +46704827067, Michel Alberti nummer. Han verkar ha hjälpt flera här. Citera
MacDaddy Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 25 min från att 16 sidor vart förgäves. Citera
jaroiten Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 25 min från att 16 sidor vart förgäves. Jaja chansen finns ännu, plus att man kan sälja sina bet och typ tjäna 300 euro.. Citera
MacDaddy Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 http://www.imdb.com/title/tt0081712/ Citera
snerki Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Bästa laget vann, tyvärr. Tilten är sann Citera
snerki Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Ja, känns lite jobbigt, hade inte räknat med att bli av med pengarna redan i kvarten. Citera
snerki Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Why not... nothing left here but tilt. Citera
Recommended Posts