Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Postad

Grabbar!! Ta det lungt.

Det är ingen medlems avgift!!! Och Raken var 10% på förra turneringen..

Killen som håller på med hemsidan är dum i huvudet..

Ni borde verkligen kolla in klubben. Röda mattor .. 7 bord med dealers.

Bar,kök och losers lounge.

150 kvm ÄKTA KLUBB

Hör av er till andreas_roseborg@hotmail.com

Postad

Att ni bara kastar ut folk hur som helst.. Synd om killarna som vill dra igång sin klubb..

Var där i lördags och den var riktigt bra måste jag säga,gick 4900 plus.

Ingen medlems avgift behövde jag betala heller!!!

• 7 months later...
Postad

Japp, gjort båda men iosf för typ en timme sen. :lol: Hemsidan verkar ju inte helt uppdaterad, det är därför jag undrar. Står inte heller nån adress eller hur man gör för att bli medlem. Nån härifrån måste ju varit där nyligen om den fortfarande är igång? Är lite sugen på att göra premiär live! :D

Postad

Äntligen nån som vet nåt! Vad vet du om medlemsavgift, hur ofta turneringar spelas och hur många som brukar delta, struktur på turneringar, prisstruktur mm? Har du varit där ofta? Hur många medlemmar har klubben?

Postad

Den lever i allra högsta grad, varit där några gånger och spelat.

Har haft en eller två(?!) tävlingar i veckan, samt att det varit cashgames vid sidan av turneringarna. Helt okej klubb! =)

Edit> Varit runt 20-30 pers som spelat tuneringarna som jag spelat, kan inte uttala mig om det brukar vara fler eller färre..? Men cashgames har det alltid dykt upp fler pers på än va som spelat turneringarna...

Medlemsavgift, ja jag har fått betala 200:- för ett år, tror det är det som gäller fortfarande

Postad

Inköpen till turneringarna har oftast varit 500:- men har även varit 300:- samt 1000:- några gånger... kan ha några andra inköp oxå som jag missat...

Cashgame har alltid(!?) varit 5-10 no limit när jag lirat... dock så har dem inget maxinköp, vilket gör att det blir lite galet stora potter ibland.. :D

Edit: Fick precis ett mail, har turnering nu på onsdag 250+25:- men en rebuy första timmen, hade alltså fler turneringsinköp än va jag sett...

• 2 weeks later...