Gå till innehåll

Kompensationsturnering 7-Stud

Recommended Posts

Postad

Då vår tidigare Pokerforum-Online 7-stud kraschade så gör vi ett nytt försök.

Vi hade för avsikt att endast låta de som var med tidigare ställa upp i den här, men B2B har ingen lösning på det problemet.

Alltså låser vi den med lösenord och alla som vill är välkomna.

Skälet till att den förra turneringen kraschade var att programvaran inte klarar 7-stud spread limit. Vi var de första som testade att köra en sån turnering :)

När och vad spelar vi?

• Turneringen är öppen för alla POKERFORUM.nu medlemmar med konto på HeyPoker.

• Söndag den 5/2 kl. 19.00 hos HeyPoker (endast hos HeyPoker, inte för övriga B2B).

• Turneringen heter "Pokerforum Retry" och lösenordet är spela1976.

• Det blir en €10 Fixed Limit 7 Card Stud Hi/Lo freezeout, 5 000 chips, 15 min perioder.

Vad ligger i bonuspotten?

Oberservera att du måste registrera din spelarprofil för att ta del av bonuspotten, samt se till att dina namn och adressuppgifter hos HeyPoker stämmer.

Denna gång ligger en vit Nokia 7260 i bonuspotten. Bonuspotten gäller endast spelare som registrerat sig via POKERFORUM.nu och priset går till den spelare som placerar sig bäst i turneringen.

Man kan registrera sig till turneringen från och med fredag 3 februari.

Eventuella frågor tas i den här tråden.

Varmt välkomna! :)

Mvh Johan

Postad

Sorry, menade så klart 5/2. Har ändrat det nu. Tack för tipset :)

Jag vet att det kan bli lite tufft att köra överlappande turneringar, men när vi tog upp det tidigare i en tråd ville de som uttalade sig och som var med i den turnering som kraschade ha den på den här tiden.

Då fick det bli så :)

Mvh Johan

Postad

När och vad spelar vi?

• Turneringen är öppen för alla POKERFORUM.nu medlemmar med konto på HeyPoker.

• Söndag den 5/2 kl. 19.00 hos HeyPoker (endast hos HeyPoker, inte för övriga B2B).

• Turneringen heter "Pokerforum Retry" och lösenordet är spela1976.

• Det blir en €10 Fixed Limit 7 Card Stud Hi/Lo freezeout, 5 000 chips, 15 min perioder.

Jag hoppas ni lägger upp en turnering med ante. Trist att spela utan att det finns något i potten innan bring-in.

Postad
Jag vet att det kan bli lite tufft att köra överlappande turneringar, men när vi tog upp det tidigare i en tråd ville de som uttalade sig och som var med i den turnering som kraschade ha den på den här tiden.

Då fick det bli så :)

OK! Ja, om jag spelar den första lär jag ju åka ut i god tid ändå. :-P