mow Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Finns det ingen reload så att man som redan har konto där kan försöka få lite bonus pengar? Citera
Xplosive Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Jag vill pckså ha svar på det.. Tycker det är lite oklart. Är pengarna man satt in låsta? Då kommer jag självklart aldrig sätta in pengar på denna site. Om jag inte kan få ut mina egna pengar igen. Kan jag få klarhet i detta? Citera
mrz Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Det går alldeles utmärkt att ta ut den egna depositen samt PF.nu bonusen efter att man har spelat 500 händer. De är inte låsta. Citera
johan_83 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Tydligen går det att cleara all bonus på en låg nivå (t.ex no limit 0,05/0,10). Men tar det inte det en väldig tid? Som jag fattar det så utgår ingen rake om potten är under $5. Ponera att ungefär 50% av händerna på denna nivå överstiger denna pottstorlek. Lägg dessutom till att man normalt sett ser floppen i ungefär 20% av händerna. Det innebär att man måste spela ungefär 5000 händer för att nå 500 contributed raked hands. Enligt statistiken i lobbyn spelas ca 30 händer/h (på bord med 10 spelare). Det innebär att man skulle behöva spela närmare 170 timmar för att cleara bonusen (om man inte spelar på flera bord samtidigt). Eftersom man har 30 dagar på sig att cleara bonusen så skall man alltså spela närmare 6 timmar per dag, varje dag. Även om man skulle spela på en högre nivå (där alla händer blir rakade) så skulle man behöva spela 3h/dag. Har jag tänkt fel eller är det så här illa? Låter mer som ett erbjudande för heltidsliraren än för mig iaf... Citera
The Grand Bark Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Vi som har lirat bonusen har givetvis ägnat 170 timmar åt att cleara den. Det är just därför bonusen är så bra. Det är just därför vi rekommenderar andra att ägna 170 timmar av sitt liv åt den. P.S. Du har tänkt fel! Edit: Om du läser genom tråden så kommer du upptäcka att flera tycker att bonusen är: 1. Bra, till och med jättebra 2. Lättclearad, till och med på lowlimit Själv har jag inte råkat ut för disconnection någon gång. Om det är knepigt att få ut pengarna har jag ingen aning om, eftersom jag inte försökt få ut dom än. Det bästa är väl att du provar själv egentligen. Citera
Gila01 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Som jag fattar det så utgår ingen rake om potten är under $5. Rake tas om 5 cent vid en pottstorlek på $1. Om du bara ska spela en enda bonus i år så SKA det vara denna! Citera
stugan Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 För mig försvinner borden lite då och då och pengarna som jag har där också. Fattas lite drygt 100 dollar nu. Vad hände med er andra som drabbades av samma sak? Fick ni tillbaka de? Citera
olofsson Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Bara att håll med The Grand Bark, hur lättfixad bonus som helst, fixade den på två dagar. Lätt årets bästa hitills. Fick bonusen till kontot en kvart efter jag mailet, riktigt bra service. Tummen upp för sportingbet. Citera
Jensation Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Jag kan altså cleara denna på NL10? Jag behöver spela 500 händer där jag själv är med och bidrar till potten? Räcker det att bidra med small blind? Citera
Magnum Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Fy fan vilken jäkla skitklient nu har jag ca 200 dollar som är ute och seglar nånstans på 45 min har nog 5 bord försvunnit !!!!!! HUr lång tid brukar det ta innan dom kommer till rätta ? Citera
onderchild Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Härlig sida, när man vant sig vid den, bra spel och lätt-clearad bonus. Spelar NL 0.12/0.25 och 0.25/0.50 5-manna bord, bonusen gick lätt och smärtfritt och fanns på kontot efter 24 timmar. Har idag, som först, börjat ha problem med att bord stänger ner sig (Tain dejavú), ett problem De behöver ta itu med. Annars en alldeles förträfflig site och kanonbonus, KÖR DEN ... Kanonbra jobb Sportingbeg. Ser fram emot reloads... Citera
stugan Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Tog kanske 1 timme innan mina pengar kom tillbaka.... Citera
Jeppann Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Plockade ut cash nu efter att jag fått min bonus, o försökte även ta ut de 100$ jag fick av andra bonusen. Antagligen kommer det väl inte funka, men då får jag väl lämna de 100 där. Värt ett försök iaf Citera
Sebbemax Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Japp bonusen är kannon bra Fixade den på bara 2 kvällar 0.25/0.5 FLT men den var väldikt destruktiv för mitt spel då jag konsentrerade mig på att vara med i så många potter som möjligt istället för att spela bra har precis begärt ett utag får se hur det går Citera
dedu Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Hur gör man för att föra över pengarna från pokern till sportsbettingsidan (för att sedan kunna ta ut dem)? Citera
Sebbemax Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 behövs inte har du pengarna på sportsbetting så har du dem på pokern oxå det är samma konto P.s bra service har dom fick ut alla pengarna till neteller efter bara nån timme Citera
Jeppann Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Feb 11 10:56 Sportingbet.com - €737.00 EUR Accepted Imponerande. Klart överraskad. Båda bonusarna gick att ta ut direkt. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 stämmer det att bonusen bara gäller till den 15e februari? Citera
tertep Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Stod förut att den gällde så länge den fanns på pokerforum sida. Skön sida iaf, vann just typ 10 potter i rad utan showdown . Synd bara att det inte verkar finnas något vettigt sätt att få in handhistoriken i PT. Livesupporten är nere så jag vet inte hur många händer jag spelat . Citera
ParadiseEric Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 stämmer det att bonusen bara gäller till den 15e februari? Det erbjudande som ligger ute nu gäller för de som gör insättningen senast 15 februari. Citera
thefman Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag råkade välja SEK som valuta när jag reggade kontot och kan nu inte göra insättning med NETeller. Hur ändrar jag till USD? Citera
wildbrain Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Får man ha konto på fler än en firma på BOSS-network Citera
ParadiseEric Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Jag råkade välja SEK som valuta när jag reggade kontot och kan nu inte göra insättning med NETeller. Hur ändrar jag till USD? Tyvärr kan du inte ändra valuta på ett redan öppnat konto, du måste stänga ner ditt nuvarande spelkonto och öppna ett nytt med önskad valuta. Mvh Sportingbet Citera
brotch Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Går det bra att öppna 2 konton från samma dator? Min brorsa skulle nämligen också vilja lira på sportingbet. Citera
crazy_toker Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 är sidan nere nu eller? Citera
Recommended Posts