Gå till innehåll

Sportingbet.com - Signup, 100% max $200+kortlek


deadfish

Recommended Posts

haha, jag ville ha hjälp med att förstå varför jag inte kunde casha ut min bonus, de sa att jag var tvungen att prata med svensk support för att kunna lösa problemet.. jag sitter i 5min och väntar i telefonen.

 

Till slut!!!! så hör jag "jää känste ja hjelpe deg?", något sådant iaf, tänkte att jisses nu har de skickat mig åt helvete, men det visade sig vara Danska supporten.. Han kunde tyvärr heller inte hjälpa mig med detta problemet.

 

Jag prövade igen, denna gången lyckades han koppla till sig själv och jag fick tydligen pröva under en viss tid imorgon. Jisses alltså...

 

Vad är det egentligen för bonus som utlovas här? verkar ju vara rena skämtet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 329
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha, jag ville ha hjälp med att förstå varför jag inte kunde casha ut min bonus, de sa att jag var tvungen att prata med svensk support för att kunna lösa problemet.. jag sitter i 5min och väntar i telefonen.

 

Till slut!!!! så hör jag "jää känste ja hjelpe deg?", något sådant iaf, tänkte att jisses nu har de skickat mig åt helvete, men det visade sig vara Danska supporten.. Han kunde tyvärr heller inte hjälpa mig med detta problemet.

 

Jag prövade igen, denna gången lyckades han koppla till sig själv och jag fick tydligen pröva under en viss tid imorgon. Jisses alltså...

 

Vad är det egentligen för bonus som utlovas här? verkar ju vara rena skämtet!

 

Äh, det är väl inte så konstigt att dom inte har någon svensk support. Jag klarar mig bra på engelska. Bonusen finns förklarade på flera sidor här i tråden ju.

 

"jää känste ja hjelpe deg" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Tyvärr det är inte möjligt att göra just nu. Vi borde vara det här service men det var svåra att handla tekniskt. Därför några har den men det har sluttat, vi hoppas att vi kan göra det framtiden igen.

 

Hälsningar,

Kundtjänst

Jag förstår fullständigt. Dom har inga tekniker för tillfället som kan fixa det. Men jag håller med! Otroligt roligt mail :)

 

Nää, det verkar vara något tekniskt, inte att dom saknar tekniker.

Det är väl bara en bugg i programvaran, samma sak som när någon går all-in och ändå får syna $0 på nästa runda. Ser jävligt kul ut när $0 glider in i potten, eller för den delen när dom checkar hela tiden fast dom redan har hela stacken i mitten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det egentligen för bonus som utlovas här? verkar ju vara rena skämtet!

 

Äh, det är väl inte så konstigt att dom inte har någon svensk support. Jag klarar mig bra på engelska. Bonusen finns förklarade på flera sidor här i tråden ju.

 

 

Det är inget skämt.

 

Håller också med föregående talare. Bonusen villkor och regler finns tydligt förklarade här i forumet ett flertal gånger. Sök i vår tråd och om det uppstår ett problem, skicka ett PM till mig.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen villkor och regler finns tydligt förklarade här i forumet ett flertal gånger.

Mvh Sportingbet

 

Ursäkta...?

Det är ju du som bl.a. skrivit att bonusen clearas på $1/2, det är fel.

Det går att cleara bonusen $0.05/0.1 alldeles utmärkt.

 

Så det kan väl inte vara så tydligt förklarat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen villkor och regler finns tydligt förklarade här i forumet ett flertal gånger.

Mvh Sportingbet

 

Ursäkta...?

Det är ju du som bl.a. skrivit att bonusen clearas på $1/2, det är fel.

Det går att cleara bonusen $0.05/0.1 alldeles utmärkt.

 

Så det kan väl inte vara så tydligt förklarat.

 

Gick inte för mig med de $200 dollarna. Bonusen clearas ju på nivåer 1/2 och över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen villkor och regler finns tydligt förklarade här i forumet ett flertal gånger.

Mvh Sportingbet

 

Ursäkta...?

Det är ju du som bl.a. skrivit att bonusen clearas på $1/2, det är fel.

Det går att cleara bonusen $0.05/0.1 alldeles utmärkt.

 

Så det kan väl inte vara så tydligt förklarat.

 

Gick inte för mig med de $200 dollarna. Bonusen clearas ju på nivåer 1/2 och över.

 

 

Fel, om de inte har ändrat igen, sportbeting skriver på forumet att det inte finns något limit krav för pf:s 200$ bonus.

 

 

För att få depositbonusen via pf.nu finns inget krav på vilken nivå som du spelar på.

 

Det är istället orginal bonusen (100$ för 500 rakeade händer, ingen insättning) som kan clearas samtigit som har ett lägsta krav på 1/2$.

Men som tydligen går/gick att cleara på en lägre nivå.

 

Dessa två bonusar går att kombinera, alltså $300 ($200 pf + orginal $100) för 500 rakeade händer på nivån $1/2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok! Tackar för svaren!

 

Hundringen som ligger i pendings säger de att man måste cleara på 1-2 minst.....

 

För femtioelfte gången; NEJ det är FEL, FEL FEL FEL.

 

Årets lättaste bonus att klara av...

 

Du "clearar" 30 cent av bonusen för varje hand du spelar i pott med "rake" under dom första 100 händerna.

Resterande 400 händer hamnar kring 17 cent per hand där du bidrar till "rake".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok! Tackar för svaren!

 

Hundringen som ligger i pendings säger de att man måste cleara på 1-2 minst.....

 

Den exakta formuleringen i deras regler är faktiskt $1-2 och inget annat än $1-2 (ty du ska inga andra nivåer spela) vilket i praktiken innebär... att mr Sportingbet väljer att undvika frågor i detta ämne ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blablabla

 

du är verkligen en mästare på att läsa mellan rader och uttrycka sig diplomatiskt va?

 

Jag vet inte vart du vill komma med ditt inlägg.

 

Men jag anser att det är intressant information för alla som inte spelar på nivån $1-2.

Speciellt eftersom bonusen är mycket lätt att cleara...

Men om det anses vara oviktigt så be någon moderator radera inlägget.

 

Mitt inlägg saknar helt person angrepp, och jag har vid ett flertal tillfällen redan fört fram denna information. Därav "För femtioelfte gången...", men Sportingbet plöjer på som inget hänt, han hävdar att han förklarat allt ordentligt. Men man undrar om det finns någon mer förvirrad tråd på hela forumet... Ju mer Sportingbet skriver, desto mer frågor verkar det uppstå.

 

Så Barry, jag är ledsen om jag på något sätt retat upp dig med mitt inlägg :heart: men jag försöker bara föra fram information som jag tror flera kan finna intressant. Men jag kan ha fel, är det så att ingen tycker informationen kan vara värdefull... då ber jag om ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...