Nusseman Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 sen får ni gärna svara på min fråga tack! Den frågan är nog bättre att du ställer direkt till sportingbet men spontant skulle jag gissa på att du har 30 dagar på dig efter insättningen. Citera
crazy_toker Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 tack nusseman bara pm sportsbetting här på forumet alltså provar de! Citera
chcar Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 En vanlig fråga vars svar jag inte hittat trots den finfina sökfunktionen: Kan man cleara Partypoker-bonusen på turneringar och Sng? Citera
lfx Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 En vanlig fråga vars svar jag inte hittat trots den finfina sökfunktionen: Kan man cleara Partypoker-bonusen på turneringar och Sng? Nej Citera
Illuminated Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 På Gaming Club får man $50 efter 350 raekade händer sen kan man fortsätta med $1500 till, betalas dom ut i klump eller $50 var 350 raekade hand? Är det händer raekade $,25 som räknas där som på Bet365 och ett flertal andra PrimaPoker rum? Citera
Njursparven Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Jag signade på sportingbet och stars och skickade iväg ett mail för drygt en vecka sedan enligt instruktionerna till goodis@pokerforum.nu. Jag har inte fått nån slags bekräftelse, kommer grejerna bara att dimpa ner i brevlådan om nån vecka? Citera
arsenalrulez Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Jag fick då ingen bekräftelse med likförbaskat damp grejerna ner i brevlådan så du kan nog vara lugn Citera
p0k3rk1ng Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Jag signade på sportingbet och stars och skickade iväg ett mail för drygt en vecka sedan enligt instruktionerna till goodis@pokerforum.nu. Jag har inte fått nån slags bekräftelse, kommer grejerna bara att dimpa ner i brevlådan om nån vecka? Jag skickade till goodies@pokerforum.nu det funkade! Inte goodis@pokerforum.nu Jag vill ha gooooooodis! Citera
Flacho Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Angående Eurobet-bonusen: 3. Sätt in valfri summa på ditt konto, glöm inte att du får insättningsbonusen! Betyder det att bonusen betalas ut direkt efter insättning? Och kan man då plocka ut sin insättning och bara spela med bonuspengarna? Citera
QoS Postad 3 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2006 Flacho, nope, den måste clearas. Fortsätt gärna i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22839 Citera
Sebp Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Två snabba frågor ang. powerpacket: Jag signade på Stars och Sportingbet. 1. på Stars är det 200 rakes som gäller och inte 200 FPPs, eller? 2. på Sportingbet ska jag skicka mail till deras support för att få ut bonusen OCH få en kortlek, men ska jag undvika att lämna uppgifter till kortleken om jag vill ha powerpacket istället? Citera
QoS Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2006 1. Det är FFP som gäller eftersom det inte finns något annat sätt att kolla raeade händer på PS. 2. I fallet med SB går det bra att få både och. Enjoy! - QoS Citera
Sebp Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 1. Det är FFP som gäller eftersom det inte finns något annat sätt att kolla raeade händer på PS. 2. I fallet med SB går det bra att få både och. Enjoy! - QoS Det är ju dock lite skillnad på FPPs och rejkade händer på de borden jag spelar där, hehe. Rake vid .25, FPP vid .50 (.5/1 FL. 6max, inte många potter som kommer upp i .5 i rake och klienten är ju så trist!) har typ 210 raked, 36 FPPs. Vem behöver kolla på PS. Du kan få titta i min pokertracker =) Men ja ja, tack för snabbt svar. Citera
allt Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hallå Tänkte göra ett konto på multipoker för att ta bonusen och den ännu viktigare t-shirten såklart. Men när jag försöker göra ett konto så står det att jag inte får det eftersom jag redan har konto på en annan sida i deras nätverk (jag har konto på empire). Går det att lösa? Om jag gör ett konto på en annan dator reagerar deras system på namnet och addressen att jag har två konton och stänger av mig? Hur räknas en raked hand på multipoker förresten? /sound Citera
tursu Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Multipokererbjudandet, visst gäller det fortfarande? Jag läste någonstans att PF hade avbrutit samarbetet med dem. Kan jag förresten ta bonusen om jag redan tagit de som finns på partypoker och på pokernow? Citera
Burran Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Ngn som kör Betfair-bonusen? Måste man bidra till potten för att få MPP-points. Vilka nivåer rekommenderas för att klara bonusen? Gärna lite allmänna kommentarer om Betfair-klienten önskas oxå. Citera
Metaddict Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 I tråden med erbjudanden från pokerforum står empirepoker med. Men "det sökta inlägget existerar inte". Jag antar att helt enkelt då att empirebonusen inte längre gäller. Rätt? Citera
QoS Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Jag antar att helt enkelt då att empirebonusen inte längre gäller. Rätt? Det stämmer, ska fixa det med en gång, pinsamt att vi missat det. Enjoy! - QoS Citera
MrLiffa Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Ok.. nu är frågan om man måste Maila Betfair för att få sin bonus ??? (jag kör PF erbjudandet med 200$ +kortlek,som jag har fått. Är nu rätt nära 1000 MPP. Citera
thomaskrstd Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Väntar på den utlovade kepsen från 24hpoker , signade 11/4. Citera
QoS Postad 22 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2006 MrLiffa, inte som vi har hört. Maila till supporten om det strular just incase. thomaskrstd, PMa till 24hPoker så hjälper dom dig. Enjoy! - QoS Citera
hegen Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Hej, vad är minsta insättning för att erhålla $800 bonusen? Citera
ludomir Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Om man exempelvis tänker sätta in 30 dollar på eurobet får man då erhålla en t-shirt? Eller är det speciella krav på t.ex. 250 raked? Citera
baller Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Sätt in valfri summa på ditt konto står det ju i erbjudandet. Citera
PoiZoN Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Tjena, kommer det komma in fler PokerStars pikéer? Citera
Recommended Posts