parre Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Vi behöver fan en grupp för allmänt hån mot diverse, fylletiltar och liknande. En grupp där man ohämmat kan spy ut sin galla mot diverse saker man ogillar, en grupp där man på fylletilten kan skriva av sig allting man tiltar på, utan att för den skull riskera att bli bannad från forumet... Sedan antar jag att ingen moderator vill ta på sig uppgiften att moderera en sådan grupp som kommer urarta stup i kvarten, men alltid ett förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Det min gode parre kan jag garantera att vi aldrig kommer införa. Fylletiltinlägg och allmänt muppande går utmärkt att posta på flasback eller nåt annat forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Eller i denna; http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8126 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Eller i denna; http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8126 Ja, så länge det inte rör sig om inlägg som bryter mot forumets regler och/eller skrivs enbart i syfte att skapa dålig stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinner Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Sådana inlägg förekommer det gott om redan. Regler? Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Vi behöver fan en grupp för allmänt hån mot diverse, fylletiltar och liknande. En grupp där man ohämmat kan spy ut sin galla mot diverse saker man ogillar, en grupp där man på fylletilten kan skriva av sig allting man tiltar på, utan att för den skull riskera att bli bannad från forumet... Jag trodde din och djens dagbok var till för sådant? Inte? My bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts