oliverlopez Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Tjena! Är det nån som har något tips om hur jag kan skaffa PokerTracker på billigaste sätt? Såg att man kan köpa det på nötet men sidan kändes inte helt trygg... Citera
Ceritus Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Det är granterat helt tryggt att köpa från http://www.pokertracker.com. Trots en någon hemsk och gammal design på sidan är dom pålitliga. Tror dom flesta på forumet kan gå i god för dom. Lycka till med köpet Citera
Mactus13 Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Inga problem med betalningen för mig i alla fall. Kommer regelbundet med uppdateringar för fler siter också. Komplettera med GameTime+ för att få siffrorna direkt på bordet. Citera
Ifeelfishy Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Jag kan tipsa om att det blir billigare om du köper med neteller än med cc, för dom lägger på 18$ i skatt med cc... Citera
rexola1 Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Kan konstatera vad som tidigare sagts. Det var inga problem att köpa Pokertracker. Det gick snabbt att få licenskoden och betalning med visa var inga problem. Sen rekommenderar jag att du köper acehud till programmet för att visualisera statistiken på motståndarna vid bordet. Helt oslagbart viktigt, inte minst för tableselection. I alla fall upplevde jag det så. Har hörte att game+ också är bra för att visualisera statsen. Vet dock inte vilket som är bäst då jag mestadels spelar på Party och där använder acehud. GL. Citera
VikingSW Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Japp http://www.pokertracker.com ar helt saker och bra service. Jag spelar inte pa Party och anvander mig av Gametime+ vilket ar gratis och fungerar ratt bra. Tyvarr syns inga muckade hander. Citera
Mr Zero Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Om du inte är certifierad på Neteller så går (gick?) det att lösa med överföring på vissa pokersiter. Vet att Party bett honom sluta, men jag använde Paradise för min överföring. Servicen är som sagt kanon. Citera
Ruff Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Jag öppnade ett konto på pokerstars och förde över pengarna till hans konto, hur smidigt som helst. Citera
Recommended Posts