Hockbole Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Sitter o kollar på den eminenta rullen Terminator 3. En minnesvärd scen är när Arnold stirrar ner John Connor som tänker ta livet av sig och kalkulerar sannolikheten för att han inte ska trycka av till 83%. Hur fan får man såna skills i att läsa folk? Sjukt bra han skulle vara på poker säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Känns som att han skulle vara ganska grym på det mesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 En hemlis: Arnold är en r o b o t... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Sitter o kollar på den eminenta rullen Terminator 3. En minnesvärd scen är när Arnold stirrar ner John Connor som tänker ta livet av sig och kalkulerar sannolikheten för att han inte ska trycka av till 83%. Hur fan får man såna skills i att läsa folk? Sjukt bra han skulle vara på poker säger jag bara.Bah! Aah-nuld kan ju läsa av hans hjärtrytm och yttemperatur, så hur svårt kan det va! /TF - såg filmen igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Han skulle intebehöva sina über read skills. Han behöver ju bara stirra på folk så lägger de ner nöten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 En hemlis: Arnold är en r o b o t... Han är en "cybernetic organism. Living tissue over a metal endoskeleton." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Haha, när jag såg filmen igår VISSTE jag att den här tråden skulle dyka upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hockbole Postad 30 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Innebär det att du oxå är en robot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Innebär det att du oxå är en robot? hhah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerpanda Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Sitter o kollar på den eminenta rullen Terminator 3. En minnesvärd scen är när Arnold stirrar ner John Connor som tänker ta livet av sig och kalkulerar sannolikheten för att han inte ska trycka av till 83%. Hur fan får man såna skills i att läsa folk? Sjukt bra han skulle vara på poker säger jag bara. Det farliga kommer ju först när man ställer på floppen med en skithand, han synar med toppset och man drar ut med runner-runner. Arnie på tilt och du får en välplacerad kula mellan ögonen. Get down! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Sitter o kollar på den eminenta rullen Terminator 3. En minnesvärd scen är när Arnold stirrar ner John Connor som tänker ta livet av sig och kalkulerar sannolikheten för att han inte ska trycka av till 83%. Hur fan får man såna skills i att läsa folk? Sjukt bra han skulle vara på poker säger jag bara. Det farliga kommer ju först när man ställer på floppen med en skithand, han synar med toppset och man drar ut med runner-runner. Arnie på tilt och du får en välplacerad kula mellan ögonen. Get down! Hehhehehe I'll rebuy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Innebär det att du oxå är en robot? Nej för fan! jag är en cybernetisk organism. Levande vävnad över ett metallskelett. Metaaaaaaaaal!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roy Ahl Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 . SKYNET IS ACTIVATED Hasta la Vista, bäbisar! Sayonara, spädbarn! . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts