chlu Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Fi är 39/10/8 efter 40 händer. Finns det mer värde på river? Och om jag betar, vad gör jag blir check-raisad? Party Poker 0.50/1 Hold'em (6 max, 6 handed) FTR converter on zerodivide.cx Preflop: Hero is Button with 9:diamond:, 9:club:. UTG raises, 2 folds, Hero 3-bets, 2 folds, UTG calls. Flop: (7.50 SB) 4:club:, 5:club:, T:heart: (2 players) UTG checks, Hero bets, UTG raises, Hero 3-bets, UTG calls. Turn: (6.75 BB) 5:heart: (2 players) UTG checks, Hero bets, UTG calls. River: (8.75 BB) A:spade: (2 players) UTG checks, Hero ???. Citera
Big Less Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Vad ska han syna med som du slår? Hade han ett drag som han missade lär du inte få syn. Citera
Tiggr Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Förstår inte vad du sätter din motståndare på för hand. Det finns inte heller en hand som kan syna som du slår. Citera
Hjort Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Vad ska han syna med som du slår? Hade han ett drag som han missade lär du inte få syn. Typ alla par. Citera
chlu Postad 29 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2006 Först tänkte jag att det känns som vi spelar i två olika värdar. Jag räknar med att få syn av alla 4:or 5:or och PP under 9. Men det stämmer inte så bra med preflop-höjningen. Så ni har nog rätt. Å andra sidan kanske jag vill bli check/raisad? Ge fi en chans att bluffa. Nåväl, jag checkade. Citera
Recommended Posts