Gå till innehåll

Jämförelse mellan pokersajter?


juman

Recommended Posts

Vet någon om det finns en jämförelse mellan pokersajter? Vad jag syftar på är i huvudsak gärnssnittet och inte så mycket kring bonusar och liknande.

 

Jag brukade exempelvis spela på Expekt tills deras klient började ha mer fel än rätt för att sammanfatta det. En trevlig funktion de hade var att om jag klickade på min föregående hand fick jag upp en sida med denna hand men också länkar till handen före det. Så via webben kunde man enkelt sitta och analysera var man gått fel och plocka ut lite statistik i efterhand om man ville det.

 

Nu kör jag vidare på Betsson som är rätt trevligt. Dom har bland annat möjligheten att kunna arrangera privata turneringar för polarna om man vill det. Dock visar deras historik bara föregående hand och inget mer.

 

Så som sagt känner någon till någon större jämförelse mellan funktionerna på de olika pokersajterna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pokerlistings.com är det närmaste jag kan komma på även om det är en bit ifrån det du söker =)

Lättast är väl att tanka en klient från varje nätverk du är intresserad av och utforska själv? Det någon annan tycker är bra tycker kanske inte du är bra och tvärt om ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock visar deras historik bara föregående hand och inget mer.

Nej nej nej.

Statistics-menyn -> se till att Enable statistics är ibockat.

Sedan går du in under Statistics -> Session browser så ser du varje session, varje bord och varje hand du har spelat sedan du satte på Enable statistics (eller sedan du tömde senast)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nej nej.

Statistics-menyn -> se till att Enable statistics är ibockat.

Sedan går du in under Statistics -> Session browser så ser du varje session, varje bord och varje hand du har spelat sedan du satte på Enable statistics (eller sedan du tömde senast)!

 

Ah, kanon! Tack för tipset :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...