mira Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Rasmus Shepstone, Rasmus Jansson eller Per Rasmus Jansson Shepstone (beroende på vem du vill vara idag) inte bästa marknadsföringen för ditt "företag". Men nu vet iaf många att ditt företag finns till. Det vill jag fira med att sy ett poker lapptäcke av gamla träningsoveraller till din 25års dag. Så jag ber er alla PF-are skicka mig era gamla träningsoveraller så jag hinner sy klart innan hans födelsedag som är 31/3. Tack på förhand. PS. Hoppas ditt andra företag http://www.shepstone.se går lika bra. Du verkar kunna detta med att formulera dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Undrar om tanken har slagit sverigepoker att det kan ha blivit fel någonstans... det är trots allt rätt stor skillnad på filt och träningsoverallstyg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Allt textmaterial korrekturläses för att inte några som helst brister ska kunna uppstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Allt textmaterial korrekturläses för att inte några som helst brister ska kunna uppstå. Ännu roligare blir det ju om man väljer den engelska versionen av sajten... "To recieve a free quotation, please send a copy of the text by mail" och "We always keep very competitive prices, and we make sure to satisfy our customers att all times" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jesper_6 Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Jag har haft oturen att i ett olyckligt ovetande handlat ifran Rasmus&Co.... Det var idel bekymmer och problem. Att de skulle ha aterkommande kunder ar det storsta skamtet jag hort pa lange!!! Lycka till i framtiden RAZZY-boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chille Postad 26 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Kanske dessa personer är mer insatta i poker och har bättre känsla för kvalitet?? Håna kunden? Det var en smart taktik. Jag personligen spelar poker över hela världen sedan 2 år tillbaka och har spelat på x antal pokerbord. Enligt min mening så håller våra dukar mycket hög kvalitet och ökar spelkänslan avsevärt vid t.ex. "homegames". För dom som inte vill ha ett större pokerbord i hemmet, är duken ett mycket bra alternativ. Jaha, du har spelat "homegames" världen över? Wow. Nu var det så att jag förklarade för er "säljare" att vi drev en klubb och hade byggt riktiga bord, kallar du det för "homegames" så vet jag inte om du har en uppfattning om vad ett sådant är. Vi tycker dukarna håller en hög kvalité, men ni på underdogs har tydligen andra erfarenheter. Ni vet säkert bäst. Även här hånar ni er kund. Skicklig taktik. Klart vi vet bäst! Kunden har alltid rätt! Dukarna håller säkert hög kvalitet om man är ute efter ett par träningsoverallsbyxor, det är jag övertygad om. Vad gäller villkor för öppet köp, så tillämpar vi givetvis detta. Det första mailet vi fick från Underdogs kom 2 veckor efter det att ordern var levererad. Ingen har ringt till mig från Underdogs. Vi kan omöjligt ta tillbaka varor i brutna förpackningar så långt efter leverans. Nu skrev jag att jag pratade med er "SÄLJARE" Alexander efter leveransen, PER TELEFON. Dessutom handlar det inte om öppet köp, det handlar om att ni har ljugit om er produkt. Tråkigt att ni inte tyckte om dukarna. Jag är mycket intresserad av länkar till någon sida som säljer mer prisvärda dukar av bättre kvalité än våra!Jag har inte hittat några bättre.. Innan hade vi beställt från USA och fått tag på yllefiltar för ~200:-/st, och därför tänkte vi att det inte var omöjligt att ni sålde hyfsade dukar för 150:- Ni har betett er vidrigt mot oss som KUND, något annat kan ni inte säga. Vi återkommer snart med massor av beställningar till vår lokal, tror du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Vi gör vårt bästa för att tillmötesgå våra kunders behov och önskningar. Vi gör allt vi kan för att försöka lösa de eventuella problem ni har. Verkar ju stämma rätt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Ju mer jag tänker på inlägget från razz81, ju mer irriterad blir jag. Inte nog med att hela grejen är dålig kundvård. Inlägget genomsyras dessutom av en otroligt överlägsen och stöddig attityd. På detta sätt raggar man verkligen inga nya kunder. Ett tips till dig razz81: Bland huvuddelen av användarna här på pf.nu är nog ditt företag redan rökt som "preferred supplier", men innan du gör bort dig även annorstädes så rekommenderas att anställa en person som sköter din PR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HappyFeeling Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Mjo, ja blir minst lika förbannad jag. Men, det bevisar ju bara att man inte måste va kompetent för att starta ett företag... Kunder har alltid rätt... lär er det. GL me fortsatta affärer... ni lär komma att behöva det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Du verkar kunna detta med att formulera dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
macrus Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Sverigepoker.se verkar vara en ganska oseriös butik som jag inte tänker beblanda mig med igen. Jag bestämmde mig för att beställa en pokerduk och en plastkortlek från dem. Sagt och gjort, väntar ett tag och frågar varför grejer aldrig kommer och dem påstår att betalningen inte är gjord, vilket den är. Jag är då tvungen att skicka ett screenshot på betalningen, sen så kom sakerna några veckor efter utan att jag ens fått en ursäkt eller liknande. Dem påstår att jag inte betalat sen när screenshotet kommer så skickar dem grejer och jag får ingen ursäkt eller kompensation för jag fått väntat fler veckor. Nä fyfan en jävla skit"butik" är vad det är. Jag varnar er för den. Sen när jag väl fick grejerna visade det sig att plastkorleken färgade av sig och ett kort i leken var märkt med en väl synbar prick på kortet. Pokerduken funkade väl, hade inte förväntat mig bättre så. Håll er borta från Sverigepoker.se säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Så, då var veckans lektion i "Hur man raserar sitt anseende fortast möjligt hos sitt största kundsegment" avklarad. Betyg: Med beröm godkänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Så, då var veckans lektion i "Hur man raserar sitt anseende fortast möjligt hos sitt största kundsegment" avklarad. Betyg: Med beröm godkänt! Japp. MBG på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Så, då var veckans lektion i "Hur man raserar sitt anseende fortast möjligt hos sitt största kundsegment" avklarad. Betyg: Med beröm godkänt! Klockrent! Men kanske kan Underdogs ge sig in i ekiperingsbranschen efter det här? Sy upp några träningsoveraller av de misslyckade dukarna, och sälj dessa som "Unik chans! Träningsoverall med pokermotiv" eller liknande. Egentligen är det förstås inget att skratta åt, och jag lider självklart med de som råkat illa ut. Nu hoppas jag att detta sprider sig vidare inom pokerkretsar så vi blir av med den här typen av oseriösa företag i branschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Aaah, sopp-nazisttaktiken. Gammal beprövad metod för att öka omsättningen. Nu gäller det bara att världens populäraste komediserie uppmärksammar er i ett avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Man blir minst sagt förvånad när man läser denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grankott Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Man blir minst sagt förvånad när man läser denna tråd Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JEPpoker Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Är det inte lite egendomligt att folk som precis registrerat sig börjar skriva i denna tråden om hur dålig butikens service är? Det är möjligen inte så att någon är lite arg och vill smutsa ner butiken mer än nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Det är så sjukt så att jag betvivlar att det är någon från Sverigepoker som svarat. Kan det vara en tomte? Ett svar från en helt ny användare.... Och dessutom det sjukaste svar jag sett från ett företag till en kund.... Allvarligt talat, jag blir förbannad fast att jag itne har med det att göra. Jag skulle nästan vilja se en poll på detta med frågan. Hur sjukt är svaret från Sverigepoker 1, Ganska dumt, men förståligt med tanke på att han kände sig uthängd. 2, Riktigt dumt, så får man inte svara. 3, Det i särklass dummaste svar jag NÅGONSIN sett från ett företag till en kund. Så djälva dumt så att jag hoppas att han som svarad endast får 72o på hand i resten av sin pokerkarriär! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Ska man ha dukar ska det vara av liknande material som biljardklubbarna användet till sina biljardbord. Är det inte det kan man lika gärna ta vanliga lakan ur garderoben Lirar alltid med lakan på bordet när det inte finns riktiga alternativ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 3, Det i särklass dummaste svar jag NÅGONSIN sett från ett företag till en kund. Så djälva dumt så att jag hoppas att han som svarad endast får 72o på hand i resten av sin pokerkarriär! Eller om han får A,Ko och möter A,A i VARJE pot resten av livet . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisyfos Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Det är så sjukt så att jag betvivlar att det är någon från Sverigepoker som svarat. Kan det vara en tomte? Ett svar från en helt ny användare.... Och dessutom det sjukaste svar jag sett från ett företag till en kund.... Ja jag undrar också. Finns det verkligen någon som driver företag och är så här J....la urbota dum? Om det nu är så att inlägget verkligen är skrivet av Shepard (fårskallen) själv så är det bara att gratulera honom till det fina betyg i kundvård han fått tidigare här i tråden. Det skulle var mycket intressant och få veta om det verkligen är han som har skrivit svaret på forumet. Tycker mig känna igen nicket men jag kan ha f3l. Kan någon insatt kommentera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Jag tror inte att det kan vara en riktig representant som postat svaret utan nån som ville ha lite skojj. Om det är på riktigt är det ju snyggt. - "Det är fel typ av dukar ju! Jag vill lämna tillbaka" - "Okej, jag ringer tillbaka inom kort" 7 dagar senare... - "Hallå!? Jag skulle ju lämna tillbaka dukarna." 7 dagar senare... - "Ha!! Nu har ångerrätten gått ut. Du e lurad. Mkt nöje med mjukisbyxorna" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta... Det måste vara dom dummaste jävla företagarna i historien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 ärligt talat... började tvivla ett tag om det var han.. men sen insåg jag att det finns idioter.. så det är säkert han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.