Gå till innehåll

VARNING för Sverigepoker.se!


chille

Recommended Posts

Rasmus Shepstone, Rasmus Jansson eller Per Rasmus Jansson Shepstone (beroende på vem du vill vara idag) inte bästa marknadsföringen för ditt "företag". Men nu vet iaf många att ditt företag finns till. Det vill jag fira med att sy ett poker lapptäcke av gamla träningsoveraller till din 25års dag. Så jag ber er alla PF-are skicka mig era gamla träningsoveraller så jag hinner sy klart innan hans födelsedag som är 31/3.

 

Tack på förhand.

 

PS. Hoppas ditt andra företag http://www.shepstone.se går lika bra. Du verkar kunna detta med att formulera dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Allt textmaterial korrekturläses för att inte några som helst brister ska kunna uppstå.

 

:P

 

Ännu roligare blir det ju om man väljer den engelska versionen av sajten...

 

"To recieve a free quotation, please send a copy of the text by mail"

 

och "We always keep very competitive prices, and we make sure to satisfy our customers att all times"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske dessa personer är mer insatta i poker och har bättre känsla för kvalitet??

Håna kunden? Det var en smart taktik.

 

 

Jag personligen spelar poker över hela världen sedan 2 år tillbaka och har spelat på x antal pokerbord. Enligt min mening så håller våra dukar mycket hög kvalitet och ökar spelkänslan avsevärt vid t.ex. "homegames". För dom som inte vill ha ett större pokerbord i hemmet, är duken ett mycket bra alternativ.

Jaha, du har spelat "homegames" världen över? Wow. Nu var det så att jag förklarade för er "säljare" att vi drev en klubb och hade byggt riktiga bord, kallar du det för "homegames" så vet jag inte om du har en uppfattning om vad ett sådant är.

 

Vi tycker dukarna håller en hög kvalité, men ni på underdogs har tydligen andra erfarenheter. Ni vet säkert bäst. ;)

Även här hånar ni er kund. Skicklig taktik.

Klart vi vet bäst! Kunden har alltid rätt! Dukarna håller säkert hög kvalitet om man är ute efter ett par träningsoverallsbyxor, det är jag övertygad om.

 

Vad gäller villkor för öppet köp, så tillämpar vi givetvis detta. Det första mailet vi fick från Underdogs kom 2 veckor efter det att ordern var levererad. Ingen har ringt till mig från Underdogs. Vi kan omöjligt ta tillbaka varor i brutna förpackningar så långt efter leverans.

Nu skrev jag att jag pratade med er "SÄLJARE" Alexander efter leveransen, PER TELEFON. Dessutom handlar det inte om öppet köp, det handlar om att ni har ljugit om er produkt.

 

Tråkigt att ni inte tyckte om dukarna. Jag är mycket intresserad av länkar till någon sida som säljer mer prisvärda dukar av bättre kvalité än våra!

Jag har inte hittat några bättre..

Innan hade vi beställt från USA och fått tag på yllefiltar för ~200:-/st, och därför tänkte vi att det inte var omöjligt att ni sålde hyfsade dukar för 150:-

 

Ni har betett er vidrigt mot oss som KUND, något annat kan ni inte säga. Vi återkommer snart med massor av beställningar till vår lokal, tror du inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ju mer jag tänker på inlägget från razz81, ju mer irriterad blir jag. Inte nog med att hela grejen är dålig kundvård. Inlägget genomsyras dessutom av en otroligt överlägsen och stöddig attityd. På detta sätt raggar man verkligen inga nya kunder.

 

Ett tips till dig razz81:

Bland huvuddelen av användarna här på pf.nu är nog ditt företag redan rökt som "preferred supplier", men innan du gör bort dig även annorstädes så rekommenderas att anställa en person som sköter din PR.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sverigepoker.se verkar vara en ganska oseriös butik som jag inte tänker beblanda mig med igen.

 

Jag bestämmde mig för att beställa en pokerduk och en plastkortlek från dem. Sagt och gjort, väntar ett tag och frågar varför grejer aldrig kommer och dem påstår att betalningen inte är gjord, vilket den är. Jag är då tvungen att skicka ett screenshot på betalningen, sen så kom sakerna några veckor efter utan att jag ens fått en ursäkt eller liknande. Dem påstår att jag inte betalat sen när screenshotet kommer så skickar dem grejer och jag får ingen ursäkt eller kompensation för jag fått väntat fler veckor. Nä fyfan en jävla skit"butik" är vad det är. Jag varnar er för den.

 

Sen när jag väl fick grejerna visade det sig att plastkorleken färgade av sig och ett kort i leken var märkt med en väl synbar prick på kortet. Pokerduken funkade väl, hade inte förväntat mig bättre så.

 

Håll er borta från Sverigepoker.se säger jag bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, då var veckans lektion i "Hur man raserar sitt anseende fortast möjligt hos sitt största kundsegment" avklarad.

 

Betyg: Med beröm godkänt!

Klockrent!

 

Men kanske kan Underdogs ge sig in i ekiperingsbranschen efter det här? Sy upp några träningsoveraller av de misslyckade dukarna, och sälj dessa som "Unik chans! Träningsoverall med pokermotiv" eller liknande. :)

 

Egentligen är det förstås inget att skratta åt, och jag lider självklart med de som råkat illa ut. Nu hoppas jag att detta sprider sig vidare inom pokerkretsar så vi blir av med den här typen av oseriösa företag i branschen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så sjukt så att jag betvivlar att det är någon från Sverigepoker som svarat. Kan det vara en tomte? Ett svar från en helt ny användare.... Och dessutom det sjukaste svar jag sett från ett företag till en kund....

 

 

Allvarligt talat, jag blir förbannad fast att jag itne har med det att göra.

 

Jag skulle nästan vilja se en poll på detta med frågan.

Hur sjukt är svaret från Sverigepoker

 

1, Ganska dumt, men förståligt med tanke på att han kände sig uthängd.

2, Riktigt dumt, så får man inte svara.

3, Det i särklass dummaste svar jag NÅGONSIN sett från ett företag till en kund. Så djälva dumt så att jag hoppas att han som svarad endast får 72o på hand i resten av sin pokerkarriär!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3, Det i särklass dummaste svar jag NÅGONSIN sett från ett företag till en kund. Så djälva dumt så att jag hoppas att han som svarad endast får 72o på hand i resten av sin pokerkarriär!

:lol:

 

Eller om han får A,Ko och möter A,A i VARJE pot resten av livet ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så sjukt så att jag betvivlar att det är någon från Sverigepoker som svarat. Kan det vara en tomte? Ett svar från en helt ny användare.... Och dessutom det sjukaste svar jag sett från ett företag till en kund....

 

 

Ja jag undrar också. Finns det verkligen någon som driver företag och är så här J....la urbota dum?

 

Om det nu är så att inlägget verkligen är skrivet av Shepard (fårskallen) själv så är det bara att gratulera honom till det fina betyg i kundvård han fått tidigare här i tråden.

Det skulle var mycket intressant och få veta om det verkligen är han som har skrivit svaret på forumet. Tycker mig känna igen nicket men jag kan ha f3l.

 

Kan någon insatt kommentera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte att det kan vara en riktig representant som postat svaret utan nån som ville ha lite skojj. Om det är på riktigt är det ju snyggt.

 

- "Det är fel typ av dukar ju! Jag vill lämna tillbaka"

- "Okej, jag ringer tillbaka inom kort"

 

7 dagar senare...

 

- "Hallå!? Jag skulle ju lämna tillbaka dukarna."

 

7 dagar senare...

 

- "Ha!! Nu har ångerrätten gått ut. Du e lurad. Mkt nöje med mjukisbyxorna"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...