dlinder Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Lite trist förresten att sajten läggs ner (som det verkar). Empire verkar de ju köra vidare med? Citera
elvisero Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Hur blev ni meddelade att ni fick en bonus på party? jag har inte fått något mail eller liknande, och jag har spelat på multi ganska mycket Citera
D Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Hur blev ni meddelade att ni fick en bonus på party? jag har inte fått något mail eller liknande, och jag har spelat på multi ganska mycket Fick bonusen när jag förde över mina $0.81 från multi till mitt partykonto Citera
kenomann Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Dum fråga. Innebär detta att man kan avinstallera multi från datorn? Citera
baller Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Svar ja. Om du nu flyttat ditt konto till ett partykonto dvs. Citera
kenomann Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Svar ja. Om du nu flyttat ditt konto till ett partykonto dvs. Jepp har nyligen öppnat ett konot där. Nice att se att man fick lite extra cash att spela för när man flyttade det lilla man dragit in på frirulle. Tack så mycket för svaret. Citera
ROmeoBOT Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Väldigt tråkigt att Multipoker gått i graven nu, det var kul med leaderboarden. Men det var riktigt dåligt av Party att bara klippa av utan att komma med information innan. Eller efter, vi har ju inte fått någon information alls. Citera
poff Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Fick i april ett mail från Multipoker om att de gått ihop med PartyPoker, och att man skulle gå till Multi's hemsida för att flytta över degen. Men på MultiPokers hemsida kan jag inte logga in. Skickade mail till info@multipoker.com, inget svar än på en vecka. Är det någon mer som har problem, eller vet hur man ska göra för att flytta pengarna? Citera
Ekenstar Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Fick i april ett mail från Multipoker om att de gått ihop med PartyPoker,och att man skulle gå till Multi's hemsida för att flytta över degen. Men på MultiPokers hemsida kan jag inte logga in. Skickade mail till info@multipoker.com, inget svar än på en vecka. Är det någon mer som har problem, eller vet hur man ska göra för att flytta pengarna? Testa att maila partys support. Citera
Andersson Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Men på MultiPokers hemsida kan jag inte logga in. Skickade mail till info@multipoker.com, inget svar än på en vecka. Är det någon mer som har problem, eller vet hur man ska göra för att flytta pengarna? Jag kunde inte heller logga in, inte heller begära nytt lösenord. Men jag är 99% säker på att jag inte hade några pengar där ändå. Citera
Recommended Posts