gdaily Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 MultiPoker.com I och med att PartyPoker köpt upp MultiPoker, så avslutas forumets samarbete med MultiPoker. Alla gamla bonuserbjudanden där du får bonus och T-shirt via forumet gäller fortfarande, läs mer här.. I och med att vi lägger ner själva sajtgruppen så försöker jag sammanfatta i detta inlägg, som blir början på en sajttråd för MultiPoker. Lokalisering Vi är 95% säkra på att Multi har licensen i Gibraltar, dvs det borde vara skattefritt. Utbetalningar: * Wire Transfer direkt till ditt bankkonto kostar än så länge gratis. Ett tips är kanske att detta ändras i framtiden, när MultiPoker inlemmas i PartyPoker. När detta sker har vi dock ingen aning om. * Under Inter Account Transfer kan du föra över pengar mellan användare. Bonusar: * MultiPoker har frekventa reloadbonusar. *MultiPoker har dagliga frirullar för spelare med real money-konton. Nätverket * MultiPoker är i samma nätverk som exempelvis EmpirePoker. Om du ska ha konto på flera sajter i nätet så läs den här tråden. Enjoy. Citera
Mr Zero Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Empire har väl inget att göra med Party eller Multipoker längre? Citera
eyedol Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Empire har väl inget att göra med Party eller Multipoker längre? Empire och multipoker ligger fortfarande i samma nätverk. Antar dock att multipokers användare kommer flyttas över till partys nätverk inom en snar framtid. ---- Någon som gjort en cash out nyligen? Jag gjorde en för några dar sen men den är fortfarande inte beviljad vad det verkar.. För mig det gått snabbare tidigare.. Citera
NiZe Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Jag undrar också om någon cashat ut (till bankkonto) senaste dagarna och fått pengarna? Undrar eftersom jag själv funderar på att ta ut inom kort. Jag minns i somras när de hade något strul och det dröjde ca två veckor! Citera
ROmeoBOT Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Vart tog alla andra multipoker trådar vägen? Freeroll månadsfinalen för december är uppe igen för tredje gången, få se om dom klarar att köra den på måndag... Citera
eloge38 Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Vart tog alla andra multipoker trådar vägen? så avslutas forumets samarbete med MultiPoker. Enjoy. I och med att vi lägger ner själva sajtgruppen så försöker jag sammanfatta i detta inlägg, som blir början på en sajttråd för MultiPoker. Enjoy. Alltså raderat No cash, No group Citera
dlinder Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Har denna sajten tvärdött? De banners jag har på min hemsida ger i princip inga signups längre, mot en rätt stadig ström tidigare. Citera
zamu Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Kan någon komma åt "Cashout" eller "deposit"? Jag har 300 dollar på sidan som jag skulle vilja ta ut.. men jag kan inte komma åt Cashout... Sedan kan jag inte heller starta programmet längre, för då står det att programmet har stött på ett problem och måste avslutas. Citera
hf89fc Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Empire har väl inget att göra med Party eller Multipoker längre? Köpte inte Party Empire för 250000000$ ???? Citera
baller Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 zamu - funkar för mig iaf. hampa5 - jo Party äger alla gamla "Party" skin... Citera
baller Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Jo det finns. Se här för signupbonusen, scrolla ner så hittar du Multipoker: http://pokerforum.nu/rooms.php Citera
Aeis Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Tänkte köra gratispokerbok på multi men ser att det knappt finns några bord eller folk på NL25 och NL50. Vad har hänt eller har det alltid varit så hos multi? Har fått för mig de är stora med tanke på all reklam som gått på TV... Citera
tursu Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Någon fler än jag som inte kan installera klienten? Jag får meddelande om att ett allvarligt fel har inträffat. Jag har mailat supporten men de vägrar att svara.., Citera
baller Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Det fanns ju lösning på det, sök efter den tråden. Töm cashen och försök igen. Citera
goozzze Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Tänkte köra gratispokerbok på multi men ser att det knappt finns några bord eller folk på NL25 och NL50. Vad har hänt eller har det alltid varit så hos multi? Har fått för mig de är stora med tanke på all reklam som gått på TV... Har haft mer eller mindre omöjligt att hitta några fixedlimitbord på nivåer ovanför 2/4 sedan i Lördags när jag satt och fylleslaskade lite på låglimit NL. Upptäckte just att jag hade råkat checka för "Hide full tables" och efter att ha avmarkerat denna så ser det ut som det gjort sedan Party isolerade sina fiskar på ett eget nät. Citera
tursu Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Det fanns ju lösning på det, sök efter den tråden. Töm cashen och försök igen. Hmm, nu skäms jag lite för jag hittar inte det inlägget. Jag hittar ett inlägg som handlar om mitt problem men ingen lösning. Har du några tips? Tömma cashen, är det explorercachen vi snackar om då? Citera
Aeis Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Tänkte köra gratispokerbok på multi men ser att det knappt finns några bord eller folk på NL25 och NL50. Vad har hänt eller har det alltid varit så hos multi? Har fått för mig de är stora med tanke på all reklam som gått på TV... Har haft mer eller mindre omöjligt att hitta några fixedlimitbord på nivåer ovanför 2/4 sedan i Lördags när jag satt och fylleslaskade lite på låglimit NL. Upptäckte just att jag hade råkat checka för "Hide full tables" och efter att ha avmarkerat denna så ser det ut som det gjort sedan Party isolerade sina fiskar på ett eget nät. hah! ojdå samma för mig... Mitt neteller konto fungerar inte då jag använt det på empire. Kan jag sätta in med visa och ta ut till visa? Citera
tursu Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Nu hittade jag inlägget du pratade om men det funkade inte =( Citera
zamu Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Någon som nyligen har begärt cash-out via bank wire Express? Jag begärde en cash-out 9/3. Den blev godkänd 15/3. Jag har inte sett röken av några pengar ännu.. Brukar det ta så här lång tid innan man får pengarna? Citera
Rangfeldt Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Någon fler än jag som inte kan installera klienten? Jag får meddelande om att ett allvarligt fel har inträffat. Jag har mailat supporten men de vägrar att svara.., Jag har samma problem mailade till supporten och fick svaret att deras tekniska team kollar på det, men det var ett tag sedan nu. Citera
baller Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Ny uppdatering idag för er som inte märkt det. Enjoy! Citera
D Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Riktigt trevligt med $500 välkomstbonus på en sajt man spelat på i 2.5 år. Tack för det Party! Citera
dlinder Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Riktigt trevligt med $500 välkomstbonus på en sajt man spelat på i 2.5 år. Tack för det Party! $50 fick jag? för 500 raked hands. Citera
Ekenstar Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 $75 fick jag i välkomstbonus för Multiflytten. Ytterliggare $25 för PokerNow Citera
Recommended Posts