Gå till innehåll

SAJT: VSpoker.com

Recommended Posts

Postad

Jaha då gjorde man fadäsen att skriva in ett namn under referer när jag signade upp och supporten vägrar däremed ge mig 100% deposit bonusen (som var anledningen till at jag sigande upp för dem!)

Jag tycker detta är skandal, det står ju klart och tydligt när jag gör depositen att jag skall få 100% up to 200€ efter 30 dagar och 2000VIP.

Finns det inget man kan göra? eller är det bara att bli överkörd av den "stora maskinen" än en gång?! :twisted::twisted:

Postad

Måste ge vspoker.com credit nu!

Dem gav med sig och betalar ut depositbonusen åt mig trots allt (plus refer a friend bonusen! 8-) ) Skönt!

I övrigt måste jag säga att jag gillar vspoker skarpt! Inte för att jag har dålig syn men siffrorna på korten är mycket större än på övriga b2b klienter. Mycket bra tycker jag!

• 2 weeks later...
Postad
Måste ge vspoker.com credit nu!

Dem gav med sig och betalar ut depositbonusen åt mig trots allt (plus refer a friend bonusen! 8-) ) Skönt!

I övrigt måste jag säga att jag gillar vspoker skarpt! Inte för att jag har dålig syn men siffrorna på korten är mycket större än på övriga b2b klienter. Mycket bra tycker jag!

Håller med, mycket skönt utseende på borden.

• 1 year later...