SaInT Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Gratulerar. Nästan rörande att läsa denna forumdel. HeyJohan du gör ett fantastiskt jobb. Citera
HeyJohan Postad 23 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2006 Stort grattis! Första personen klar med andra ord! PM:a mig ditt användarnamn och alla detaljer så ska vi boka upp resa och rum omedelbums! Mvh Johan Citera
LIF Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Stort grattis! Första personen klar med andra ord! PM:a mig ditt användarnamn och alla detaljer så ska vi boka upp resa och rum omedelbums! Mvh Johan Helt säker på att han var först ? Citera
HeyJohan Postad 23 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2006 LIF: Nej, du var först. Jag krälar mig i stoftet i den enorma skam jag känner inför mitt misstag. Må tusen gräshoppor förstöra min nattsömn under en månad och blixten förfölja mig när jag visar mitt av förnedring förvridna ansikte utomhus. Mvh Johan Citera
Bestrafe Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Mycket rolig grej! Ni som löst det här, vilken nivå har ni spelat på? NL? FL? PL? Hur många bord samtidigt? Hälsningar Daniel Citera
joggystyle Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Mycket rolig grej! Ni som löst det här, vilken nivå har ni spelat på? NL? FL? PL? Hur många bord samtidigt? Hälsningar Daniel Lirat 5-6 bord, 1/2 SH. Runt 5 timmar om dagen Citera
mickol Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Mycket rolig grej! Ni som löst det här, vilken nivå har ni spelat på? NL? FL? PL? Hur många bord samtidigt? Hälsningar Daniel Körde först mycket 3/6 och mot slutet bara 5/10 (NL). Snittar 5 bord samtidigt ungefär, tog drygt tre månader. Citera
joggystyle Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Då va man klar, hela 8 timmar till godo =) Citera
Skadast Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Då va man klar, hela 8 timmar till godo =) Grattis! Fan vad du måste ha fegat Citera
mickol Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Johan! Jag har försökt komma i kontakt med dig via PM, men av någon anledning hamnar dom bara i utkorgen (som innebär att du inte kunnat ta del av dem?) Har du någon mail man kan nå dig på? Citera
AoZ Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Johan! Jag har försökt komma i kontakt med dig via PM, men av någon anledning hamnar dom bara i utkorgen (som innebär att du inte kunnat ta del av dem?) Har du någon mail man kan nå dig på? Undrar samma sak då även mina PM till dig fastnar i utkorgen. Citera
garpen Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Är det inte så att dom stannar i utkorgen till Johan läst dem? Citera
stenarn Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Häftig grej! Hur många var det som klarade deadline? Citera
HeyJohan Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2006 tanten: 3 st grindade livet ur sig Mvh Johan Citera
joggystyle Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Vilket hotell kommer vi få bo på Heyjohan? MVH/ Joggy Citera
HeyJohan Postad 3 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2006 MGM som det ser ut, men vi försöker göra något roligare för er. All info, flygtider, hotell etc kommer senast fredag till en mail nära er Mvh Johan Citera
joggystyle Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 MGM som det ser ut, men vi försöker göra något roligare för er.All info, flygtider, hotell etc kommer senast fredag till en mail nära er Mvh Johan Låter kanon =) Citera
HeyJohan Postad 3 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2006 Ja, så länge de inte strular och lyckas släppa ut lejonen är det ett kanonställe! Jag med min galna klaustrofobi valde istället att förra gången bo på Luxor eftersom de har en glashiss till andra våningen där jag lyckades få ett rum. Tror du de skrattade gott när jag bad om ett nytt rum eftersom jag inte klarade hissarna? - Hur tänkte du då klara dig i Vegas? frågade de. - Fasadklättrar gärna, blev svaret Mvh Johan Citera
joggystyle Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Ja, så länge de inte strular och lyckas släppa ut lejonen är det ett kanonställe!Jag med min galna klaustrofobi valde istället att förra gången bo på Luxor eftersom de har en glashiss till andra våningen där jag lyckades få ett rum. Tror du de skrattade gott när jag bad om ett nytt rum eftersom jag inte klarade hissarna? - Hur tänkte du då klara dig i Vegas? frågade de. - Fasadklättrar gärna, blev svaret Mvh Johan Tick tack tick tack tick tack.. Citera
Zamora25 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 eko eko eko Fan johan du var ju här 24/7 förr, vad har hänt? Citera
LIF Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 "Det kommer en rackars med info innan veckan är över" Nu är det ny vecka och fortafarande ingen mer info. Snart bara tva veckor kvar sa lite mer information vore fint! Citera
Recommended Posts