Gå till innehåll

Haka på till WSOP 2006!


HeyJohan

Recommended Posts

Det är flera av er som har efterfrågat möjligheten att köpa sig en plats i WSOP 2006 i HeyShop.

 

Nu har vi ett förslag till er (även de som inte har signat via Pokerforum):

- Buy-in till Main Event

- Resa

- Boende

 

Pris: 120.000 VIP

 

Åldersgräns: 21 år

 

Klädkrav: Trivsamma kläder. Självklart vill vi inte att några spelare som följer med bär andra siters kläder, men vi har inget direkt krav att ni ska ha Heypoker-kläder. För er som väljer att bära en Heypoker-kavaj så utgår fickpengar.

 

 

Vi är medvetna om att det krävs ett galet grindande för att kunna köpa in sig den här vägen, men det ger er i alla fall en möjlighet och för oss så är det en minusaffär, men vi tycker det vore kul att få skicka iväg några av er.

 

För att köpa en plats så skicka ett PM till mig senast 1 juni.

 

Vi har 20 platser redo, men blir det galen rusning så kan vi förmodligen ordna fler.

 

Eventuella frågor kring erbjudandet tas i den här tråden.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

zamora: Japp, dubbelrum, men flyget får polaren betala själv :D

 

Vi tänkte åka runt 24 juli så man kan få lukta på stämningen ett par dar innan det drar igång.

 

gdaily: Visst är det fullt genomförbart, men du kan inte komma ifrån att det krävs ett något dedikerat liv de närmaste månaderna :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deadline är 1 juni.

 

Avresa och hemresa inte helt spikat än.

Kolla här för schemat för veckan:

http://www.wsop2006.com/wsop-2006-schedule.php

 

Vi har räknat med att runt 10 personer kommer att nappa på erbjudandet.

Max-gränsen är satt till 20 paket i ett första skede då det är vad vi kan garantera, men självklart jobbar vi fram fler om det blir tokrusning.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

zamora: Vi tänkte åka runt 24 januari så man kan få lukta på stämningen ett par dar innan det drar igång.

 

Mvh Johan

 

Tycker det är skönt att Heypoker tänker på oss som tar tid på oss att vänja sig vid nya miljöer samt har vissa ritualer innan turneringar. På fem månader kommer jag hinna bekanta mig med lokalen samt skumma genom de viktigaste delarna i Super System. Men nu måste jag grinda som bara den, saknar dryga 100 000 poäng till morgondagen då vi åker. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett lite mer realistisk mål för oss som inte spelar dygnet runt utan kanske bara 4-5h per dag: Billigare turneringar i WSOP t.ex 3*1000 turneringar + resa + boende = 60000 VIP? eller något liknande det vore mkt najs

 

Word!

 

Ska hålla utkik om det detta år kommer finnas satelliter till de mindre eventsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett lite mer realistisk mål för oss som inte spelar dygnet runt utan kanske bara 4-5h per dag: Billigare turneringar i WSOP t.ex 3*1000 turneringar + resa + boende = 60000 VIP? eller något liknande det vore mkt najs

 

Eller varför inte bara resa + boende där man får göra vad man vill, typ köpa in sig i någont event, spela CG, SnGs eller bara turista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

isf lär det väl bli lägre än 60 000 VIP

 

Jag menar, ca 7000 kr kostar flyg t.o.r från Arlanda - Las Vegas

hotell ca 500 kr (per person vid dubbelrum om man är etvå..) det blir kanske 6000 kr för två veckor.....

 

13 000 kr värde... släng på 7000 kr i lyx kanske ännu en vecka där etc..totalt 3 veckor? och lite fräshare o centralare hotell..

 

Totalt: 20 000 kr värde. Kan väl knappast bli hela 60 000 VIP

om 120 000 VIP är värt ca 100 000 kr (10k dollar + resa o hotell)

 

Blir väl närmare ca 30 000 VIP..

 

edit: såg att ni tog med några turneringar oxå, givetvis blir det lite högre VIP då...detta tycker jag man kan skippa och betala själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...