Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
För övrigt så avslöjade jag ju inte den sista reload om 140 euro...

som sagt, 560 euro totalt, 100% för 1200 VIP...nätets sjukaste bonus!

var kan man läsa om kriterierna för bonusarna? hittar de inte på bestpokers hemsida.

• Svars 524
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Kan man lägga bonusar på bestpoker "på hög"?

EDIT: Vafan Myssion....8 sek :x;)

Fan va kasst av dig! Snabba på nästa gång va! ;)

Kan ju va svårt att klå mig iofs. Jag bor ju här på forumet numera... Du ser sovsäcken och stormköket i hörnet där borta...

Postad

Jo som sagt, det är det som är det bästa, att sign-up + reloadbonusarna fixas via samma VIP-poäng!

Jag mejlade för att höja min högsta insättning (som annars är 200 euro via kontokort), och därefter gjorde jag 4 insättningar á 140 euro...

Postad

jomen tjena.

Jag har läst om FT enorma bonus, men jag undrar vad som krävs för att man ska få sina 600 dollar (eller vad man nu sätter in, men eftersom att 600 är max så...)

Jaja, är det någon som spelar på full tilt och vet hur bonussystemet fungerar så kan ni väl droppa en rad eller två här så vore jag ytterst tacksam.

/Dahlberg

Postad
Jo som sagt, det är det som är det bästa, att sign-up + reloadbonusarna fixas via samma VIP-poäng!

Jag mejlade för att höja min högsta insättning (som annars är 200 euro via kontokort), och därefter gjorde jag 4 insättningar á 140 euro...

Ok, och 1200 vip tar hur lång tid på NL€50 (eller vad de nu har där)?

Postad

Wow. 3x på martins med alla koder, 5x på staffpoker, 5x på pokerium, 2.9x på bestpoker.

hatar B2B pga inga fixed bord, men man blir ju i princip TVINGAD att spela med såna här erbjudanden :D

tack för bestpoker tipset!

Postad
Wow. 3x på martins med alla koder, 5x på staffpoker, 5x på pokerium, 2.9x på bestpoker.

hatar B2B pga inga fixed bord, men man blir ju i princip TVINGAD att spela med såna här erbjudanden :D

tack för bestpoker tipset!

Undrar vad för koder du pratar om på martins,staff , och pokerium ?

Har inte hittat något tidigare i tråden.

Postad
Undrar vad bestpoker tycker om att man utnyttjar alla reload koderna samtidigt.... Var kommer koderna ifrån?

Koderna har hållts hemliga ett bra tag nu för att de inte skulle läcka ut okontrollerat. Nu kommer nog bestpoker ganska snart sätta in en spärr för detta.

Postad
jag vet tyvärr inte om några andra dolda koder

vbg140

texas140

trix140

När ni har klarat bonusarna, sattes de in på kontot automatiskt?

Eller skickar ni mail, och i så fall skriver ni in en bonuskod/ mail

eller skriver ni in alla bonuskoder i ett och samma mail.

Postad
har dom spärrat koderna ? :D

De har varit döda i flera dagar. Iaf för mig. Tidigare fungerade de dock fint. Tyvärr fick jag slut på pengar på mitt Neteller-konto så jag kunde bara använda de på 4 siter. :D

Postad
har dom spärrat koderna ? :D

De har varit döda i flera dagar. Iaf för mig. Tidigare fungerade de dock fint. Tyvärr fick jag slut på pengar på mitt Neteller-konto så jag kunde bara använda de på 4 siter. :D

Samma koder på flera sidor?

Postad
De där koderna är ju stendöda.

Hmm var det där ett dåligt försök till att rädda bonusen eller låste dom koderna för 5 min sedan? Körde alla tre för 10 minuter sedan och alla fungerade.