Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 4 postas här!


lfx

Recommended Posts

Två frågor om Betfred´s sign up bonus.

 

1. Behöver man någon sign up kod?

2. Hur lång tid har man på sig att cleara den?

 

1. Nej. När du är klar säger du till (enklast till live-supporten) och du får den typ direkt. F.ö tar du (enklast) reda på hur många händer du spelat via live-supporten.

 

2. Vet inte säkert, men tror det är ganska lungt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 524
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För expekt bonusen(reloaden alltså.. Vilka stakes ska man helst spela, ser att jag inte får så många fpp...på low limit borden.

 

Helst där snittraken är högre en $1, men antar att den går riktigt snabbt på iaf NL100. Borde väl vara ganska värd på NL50 också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För expekt bonusen(reloaden alltså.. Vilka stakes ska man helst spela, ser att jag inte får så många fpp...på low limit borden.

 

Helst där snittraken är högre en $1, men antar att den går riktigt snabbt på iaf NL100. Borde väl vara ganska värd på NL50 också.

 

Ok..tänkte köra på 0.5/1 fl borden..men ser inga 10 bord uppe bata short handed...får väl köra nl då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För expekt bonusen(reloaden alltså.. Vilka stakes ska man helst spela, ser att jag inte får så många fpp...på low limit borden.

 

Rätta mig gärna om jag har räknat fel - men om en dollar i turneringsavgift ger 5 FPP borde turneringar och SnG vara ett bra alternativ. 2,5 dollar i bonus per dollar i avgift är svårt att klå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har rätt men, jag spelade ett antal sngs igår kväll fick 2 fpp för varje,

 

alltså om buy in ett är 2 usd o 20 cent...10 fpp...eller..

o de har inte jag fått...

 

eller räknar dem 20 cent...som avgiften..

 

Det är avgiften det beräknas på! En 10+1 ger alltså 5 FPP.

 

Om man fick 5 FPP per dollar i buy-in skulle det vara en smal sak att regga sig i en turnering för 40 dollar och kvittera ut hundra dollar i bonus...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lystring alla arga metropolitanspelare

 

Jag snackade precis med supporten i telefon om min bonus som är 2 dagar försenad redan. Hon sa till mig att jag skulle få bonusen idag eller imorgon. Vi får väl se hur det blir med den saken.

 

Jag frågade även om varför folk hade problem med att casha ut efter att de hade fått sin bonus och hon svarade med att dom tror att det är ett tekniskt fel och dom vet inte när felet är åtgärdat.

 

Det verkar i alla fall som att dom är tillgängliga på telefon nu, nummret är 00 5999 433 8892 så ni som inte får svar på mailen bör kontakta dom per telefon.

 

- jag har fått mina bonus pengar... inga problem.... :-) jag gillar dom stärkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skall Metropolitan svartlistas?

 

Några orsaker jag anser berättigar en svartlistning an Metropolitan..

 

Dom går ut med en bra signup bonus, detta ändrar dom sedan 3-4 ggr inom loppet av en veckan. Nu suger signup bonusen åsnek*k

 

När du fått din bonus o försöker ta ut den får du upp en varning om att den troligen kommer låsas om du genomför transaktionen.

 

När du försöker ta ut pengarna du satte in och behålla bonusen på siten får du upp en varning om att bonusen kommer att reseveras, mao osäkert om du får behålla den om du inte har alla pengarna kvar på ditt poker konto.

 

Du blir lack på situationen och mailar och frågar supporten, inget svar. Du mailar igen och igen, fortfarande inget svar om du kan ta ut dina pengar eller inte??

 

Dom är inte seriösa och vägrar svara på frågor..

 

ett par exempel som enligt mig berättigar till en svart listning, allr för att inte fler ska råka illa ut. Det finns så många bra pokersiter på nätet, välj någon av de andra 2-300 som finns !!!

 

Mvh // mike

 

En fråga bara:

-ska alla spelare i detta forum som är bonus-H*s svartlistas oxo då?

-ska alla spelare som skrivar samma fråga om och om igen svartlists?

-ska alla spelare som inte orka läsa bonus regler svartlistas?

-ska alla spelare från detta forum som spelar vid samma bord och bytter pengar svartlistas?

 

jag har varit aktiv på metropolitanpoker ett bra tag nu, och har inte haft problem, okey dom har haft problem med svarstider på support (helt enig) - men jag har fått min bonus (ett par dagar senare än väntat) och har tagit ut pengar även.

 

Kom igen .... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har undersökt ca.100 händer på Expekt FL$0.25/$0.5 där raken överstiger $0.25. (max.raken FL$0.25/$0.5 är $0.3). Ingen av dessa har bidragit till FPP.

Min. raken på övriga pokerrum inom Tain-nätverket är $0.5. Kollade ett 25-tal händer på FL $0.5/$1.0. Där får jag FPP i relation till antalet rakade potter.

 

Konstaterande: 1.Informationen hos Expekt stämmer ej vad det gäller FPP på lägsta nivån 0.25.

Rake / FPP Spelare

$0.25 0.25

$0.5 0.5

$+1 1

 

2.Minsta limit för att erhålla FPP är FL $0.5/$1.0

 

Jag har också samma problem, trots att jag har fått ihop ett antal $0.25 potter och över under dagen så är min FPP kvar på samma nivå som jag började. Jag spelar på 0.10/0.20 nivån. Jag tänkte vänta tills imorgon sen mailar jag dom nog. Någon som har samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skall Metropolitan svartlistas?

 

Några orsaker jag anser berättigar en svartlistning an Metropolitan..

 

Dom går ut med en bra signup bonus, detta ändrar dom sedan 3-4 ggr inom loppet av en veckan. Nu suger signup bonusen åsnek*k

 

När du fått din bonus o försöker ta ut den får du upp en varning om att den troligen kommer låsas om du genomför transaktionen.

 

När du försöker ta ut pengarna du satte in och behålla bonusen på siten får du upp en varning om att bonusen kommer att reseveras, mao osäkert om du får behålla den om du inte har alla pengarna kvar på ditt poker konto.

 

Du blir lack på situationen och mailar och frågar supporten, inget svar. Du mailar igen och igen, fortfarande inget svar om du kan ta ut dina pengar eller inte??

 

Dom är inte seriösa och vägrar svara på frågor..

 

ett par exempel som enligt mig berättigar till en svart listning, allr för att inte fler ska råka illa ut. Det finns så många bra pokersiter på nätet, välj någon av de andra 2-300 som finns !!!

 

Mvh // mike

 

En fråga bara:

-ska alla spelare i detta forum som är bonus-H*s svartlistas oxo då?

-ska alla spelare som skrivar samma fråga om och om igen svartlists?

-ska alla spelare som inte orka läsa bonus regler svartlistas?

-ska alla spelare från detta forum som spelar vid samma bord och bytter pengar svartlistas?

 

jag har varit aktiv på metropolitanpoker ett bra tag nu, och har inte haft problem, okey dom har haft problem med svarstider på support (helt enig) - men jag har fått min bonus (ett par dagar senare än väntat) och har tagit ut pengar även.

 

Kom igen .... :-)

Grattis!

Du verkar inte läst vad vi andra haft för problem.

En bonushora fullföljer sina avtal annars blir han utan bonus.

Att jämföra spelsiten med en forummedlem var ju lite lustigt.

Företag tjänar pengar på kunder. Det är vi som är kunderna. Både på pokersiten och på PF.

Opålitliga företag bör man svartlista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kikade nu för första gången idag och såg att jag hr fått pengarna :D

 

jag håller på överföra nu, fattar fan itne mycket...

 

jag har typ 1059 dollar inkl bonusen....

 

står så här:

 

current balance: 1059

Withdawable without penalty: 559

Minimu withdrawal amunt: 30

Request Amount: här får jag fylla i, de övriga fälten var redan ifyllda automatiskt....

 

jag skrev 1059 på requeed amount.. klickade på "next" då fick jag upp en ruta där det stod att de kunde ta bort bonusen från mig om jag fortsatte!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kikade nu för första gången idag och såg att jag hr fått pengarna

 

jag håller på överföra nu, fattar fan itne mycket...

 

jag har typ 1059 dollar inkl bonusen....

 

står så här:

 

current balance: 1059

Withdawable without penalty: 559

Minimu withdrawal amunt: 30

Request Amount: här får jag fylla i, de övriga fälten var redan ifyllda automatiskt....

 

jag skrev 1059 på requeed amount.. klickade på "next" då fick jag upp en ruta där det stod att de kunde ta bort bonusen från mig om jag fortsatte!!

 

Exakt sådär står det för mig också...har cashat ut pengarna jag satt in sparade bonusen på kontot tills jag får något vettigt svar från supporten om det är ok att casha ut den, fast jag har inte fått ut dom pengarna jag cashat ut än heller för den delen från dom så jag börjar bli orolig att jag inte kommer få nåt och då vet jag inte vad jag gör..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg detta ang uttag

 

Jag frågade även om varför folk hade problem med att casha ut efter att de hade fått sin bonus och hon svarade med att dom tror att det är ett tekniskt fel och dom vet inte när felet är åtgärdat.

Han ni fått mail när ni fått bonusen eller har den bara sittit inne på kontot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...