Gå till innehåll

Ruterkung pottar PLO och spelar lite FLT


Ruterkung

Recommended Posts

Mina tips går som på räls nu. Först vann Italien och sedan Sydkorea och Brasilien. Måste ändå säga att krotatien imponerade på mig. Bra försvarspel och ett snabbt rörligt anfallspel. Tror inte det är omöjligt att de kan gå en bit i detta VM.

 

Dagens spel idag får gå till Tunisien mot Saudi. Tunisien har många spelare som spelar i Franska högstadivisionen medans alla Saudier spelar i den inhemsak ligan. Tunisien har tyvärr Dos Santos skadad men ajg tror på dom ändå.

 

Min varning går till Ukraina. Mitt råd är att hålla er borta från den matchen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tror spanien kan ha en bra chans i detta vm,de måste vända för dom nån gång ju,men ukraina e inte farliga,och ja,sheva spelar..

 

men 1x tror ja matchen blir..

 

enligt mig,men ruterkung e nog mer insatt i tipset..

 

+Grattis till studenten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, nu var man klar då! Har iofs balen kvar så jag kanske inte är riktigt färdig nästan iallafall. Tack för alla gratulationer också 8-)

 

 

enligt mig,men ruterkung e nog mer insatt i tipset..

 

Jag tror det är bättre om folk slutar lyssna på mig (plånböckerna mår nog bättre av det :D ) då jag trodde Spanien skulle få det tufft. Jovisst, 4-0 vinner de med :) . Men jag ger inte upp utan kommer fortsätta med mina "expert tips" och försöka generera lite pengar till er :P .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonk! Underbart att Sverige spöar Paraguay. Tycker vi var det klart bättre laget hela matchen. En stabil insats och jag måste erkänna att Ljungberg var bra igår. Nu är vi klara för åttondelsfinal där Ecuador/Tyskland väntar. Jag vet att vi inte är riktigt klara men har svårt att se hur vi inte ska kunna komma etta/tvåa i gruppen. Som sagt så är det Tyskland/Ecuador som väntar i åttondelen och man får ju hoppas att det blir Ecuador även om de har imponerat. Som jag har skrivit innan så har Ecuador ett väldigt kvickt anfallsspel och har nu 5-0 på sina två första matcher. Jaja, ni säger att de inte har stött på något riktigt motstånd ännu och jag får väl vara beredd att hålla med, även om Polen inte är så värdelösa. Därför ska det bli intressant att se hur de spelar mot en stornation som Tyskland. Kommer de backa hem och satsa på kontringar eller kommer de spela ett offensivt spel? Rent spontant känns det som att de komemr låta Tyskland "ha hand" om mantchen och ligga på kontringar. Tyskarna har dock varit sårbara för kontringar och kan Paulo Wanchopegöra två mål på dom trots att han är en av de slöaste spelarna i detta VM, vad ska inte då Tenario/Delgado kunna hitta på? Kan även Ecuadors ytterbackar komma med bra i anfallspelet är de inte ofarliga. Hur ska tyskarna göra mål då? Det gäller att tyskarna rör sig mycket och att Swienstager (stavning?) fortsätter emd sina löpningar. Gör han det så kan Ballack få det utrymme han behöver för att antingen sticka in bollen till Klose/Swienstager/Podolski eller kunna ta eget avslut. Tycker han ska skjuta ofta för han har en otrolig bössa.

 

 

Hur ska Sverige rubba England då? Det blir svårt och jag tycker detta engelska laget är det bästa på senare år. De har världsspelare på alla positioner förutom i mål vilket kan bli deras fall. Robinson måste vara bra i VM för att de ska kunna gå långt. De har iallafall blivit av med säkerhetsrisken David james från mål vilket de får vara nöjda över...

Det Sverige måste se upp med är att inte tappa boll på mittfältet då Lampard/Gerrard kommer servera bollar till Joe Cole/Owen. Det gäller också att "Alex" får understöd av högeryttern för att klara Cole. Frågan är om vi ska peta "chippen"? Iallafall vi som kommer ihåg när Sverige mötte Irland i vintras och Damien Duff hade lekstuga på vänsterkanten, tänk på att J Cole är en bättre spelare så komemr vi drömma mardrömmar. Vad tror ni om Micke Nilsson som högerback och "Alex" som högerytter? På andra sidan har de en av världens bästa högerfötter. För att Beckham inte ska kunna få slå sina perfekta inlägg till Crouch så gäller det att vi pressar honom tidigt. Han FÅR INTE ha tid på sig för då är det kört. Samtidigt är det viktigt att vi jobbar tillbaka snabbt efter att vi har anfallit så de inte kan slå kontringsbollar till Owen som verkligen älskar de spelet då han kan rinna iväg från sin försvarare och bara rulla in bollen. Hur ska vi kunna stoppa Gerrard? Ja, fråga mig inte. Är ju jättekul att möta en spelare som lägger upp bollen i krysset om han får 1-2 meter fritt. Det som gäller är att vi alltid har någon på honom så att han inte får tid på sig. Han ska inte kunna få slå perfekta crosspassnignar utan vi ska vara där och störa honom. Nu känner jag mig tråkigt som bara pratar försvarsspel så jag får försöka tänak ut hur vi kan göra mål på dom! Det är viktigt att vi löper (jag vet att jag tjatar om det mycket) och drar isär deras backlinje för att kunna peta in bollar mellan Terry/Ferdinand. Ferdinand har tappat på senaste tiden och känns inte fullt så bra som han var innan. Han ser lite slöare ut och det måste vi utnyttja. Det som kommer bli tufft nu är att vårt kantspel (om vi kör emd min uppställning) kan få svårt att klara sig. Ljungberg är ingen spelare som slår inlägg och Mikael Nilsson/ Alexandersson är inte någon riktigt speedkula som kan dra ifrån sin gubbe. Jag tror det är viktigt att Edman kommer runt på sin kant då han är en spelare med både speed och bra inlägg. Där har vi ett vapen om han är i form. Egentligen har jag svårt att se hur vi ska rubba dom men vi får hoppas på ett skitmål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäst att fråga vår egen expert innan man lägger dagens VM-spel ;)

 

Vad tror du om detta?

 

Argentina - Seribien

Spel: Över 2.5 mål

Odds: 2.52

 

Holland - Elfenbenskusten

Spel: 1

Odds: 2

 

Mexiko - Angola

Spel: Över 2.5 mål

Odds: 2.26

 

Var det inte Serbien som släpte in endast 1 mål i VM-kvalet?

Skulle nog satsat mina slantar på under 2,5 mål iaf.

Holland ska vara favorit och de har spelat bra och bör vinna.

Mexico har en av VMs bästa målvakter och samtidigt tror jag inte de gör så många mål sulle tro 1,2 - 0 (till Mexico).

 

Fast jag är ju inte expert så. :D Men men så skulle ja iaf tippa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäst att fråga vår egen expert innan man lägger dagens VM-spel ;)

 

Vad tror du om detta?

 

Argentina - Seribien

Spel: Över 2.5 mål

Odds: 2.52

 

Holland - Elfenbenskusten

Spel: 1

Odds: 2

 

Mexiko - Angola

Spel: Över 2.5 mål

Odds: 2.26

 

Första matchen känns som det kommer bli en målsnål tillställning. Nu missade jag ju Argentinas första match så vet inte hur de är. Men jag tror inte det blir 3 mål. Vad var oddset på under?

 

 

Holland känns attraktivt till 2 ggr pengarna. Elfenbenskusten ät troligtvis det bästa afrikanska laget i VM och hade nog kunnat ta sig vidare om de hade fått en enklare lottning. jag tror Elfenbenskusten komemr få det tufft och ger de Robben för stora ytor är det finito!

 

 

Här tror jag på över. Angola, som iofs gjorde en bra defensiv match mot Portugal ska inte kunna stå emot mer. Den matchen var den Angola ville spela bra och stå upp för sig själva, landet och folket, vilket de lyckades med. Nu tror jag de är nöjda som det är och det är inte omöjligt att det rinner iväg. Mexico visade att de är ett bra lag i slutet av matchen mot Iran och jag tror att Angola inte kommer klara att stå emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på min absolut bästa dag under mina tre år på gymnasiet. Balen! Var så otroligt kul och gick med en underbar brud också. God mat och god dryck och allt var allmänt trevligt! Är lite små seg nu efter att jag kom hem vid 03.30...

 

 

Conspiracy; jag kommer snart komma upp med fler expert tips som du kan ta rygg på ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag äntligen kommit underfund med vad jag vill göra! Jag tror jag ska börja bonushora men frågan är bara när jag ska börja med det. Jag ska nämligen till Göteborg på fre/lör och stannar där en vecka så vet inte om jag orkar sätta igång. Men det ska nog lösa sig. Tror jag ska gå ner till 1/2 eller iallafall lira 2 1/2 bord och 1 2/4 bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har ett tips till VM.

 

Togo - Schweiz 1

Saudi - Ukraina 1

 

108 i odds på unibet! + EV!!

 

Den kanske inte är så dum.

 

Saudi lyckades ju få med sig en pinne mot Tunisien trots att deras storstjärna Al Jaber(?) är skadad och fick åka hem. Tyvärr missade jag den matchen så vet inte riktigt om det var rättvist. Ukraina var verkligen urusla mot Spanien av det lilla jag såg av den matchen. Iofs så ska de väl inte lyckas göra om den bedriften men man vet ju aldrig.

 

Togo är ju heta i matchinledningen och att de ska göra ett mål är inte omöjligt, men vinner de verkligen? Nja, det vet jag inte men varför inte? Jag gissar att de ger 10 ggr pengarna eller nåt sånt och då kliar det ju lite men tror de akn kämpa till sig ett kryss. Men fortsätter de som de gör nu så kan de nog knipa alla poängen.

 

Vad hade Saudi i odds?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Interpokers signup och så ta deras reload varje månad.

 

Är det samma som månadsbonus som Sunpoker och några andra cryptositer också har eller är det något speciellt som bara de har?

 

EDIT: Du är väl den enda som inte tagit Betfreds 250 dollars oxå? ta den isåfall. Enkel och bra, har en kompis som plussa typ $1k HU där, kan du ju prova om du är sugen.

 

Har hört mycket om den och om den är så lätt att ta den så vore de ju nästan tjänstefel att skita i den.

 

 

Helt OT: Varför skickar pokermagazine med en dosa nikotinfritt snus? Ser inte anlednigen med det :? Ännu dummare är dock jag som testar skiten :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...