Skanke Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Vad skulle hända om tex jag och och fem andra fick för oss att byta all fem korten i 5 korts poker på tex 24h. Leken räcker ju inte riktigt till? Citera
Papa Kubo Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Om 24:s programvara är rätt programmerad får ni tre kort var, sedan läggs det två kort på bordet som alla får använda. Citera
Chips Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Nej, de slängda korten återanvänds i detta fall... Följande står på 24h under reglerna för 5cd: Insufficient cards In the very rare event insufficient cards remain to complete the draw the mucked and discarded cards are shuffled and used to complete the draw. A player will never get back his own discards but may receive another player’s discards. http://www.24hpoker.com/main_gamerules.aspx#5carddraw Citera
Papa Kubo Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Minsann. Men det där är väl inte de "officiella" reglerna? Citera
Matteprof Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Eftersom följande fall aldrig uppkommer är det ju inget problem i allafall. Man jag vet att jag testat detta på playmoney 5cd och det funkar bra... Citera
Kraxe Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Övriga pokerformer? (Viktigt att bygga upp en stor hög 5cd-postningar i Övriga pokerformer.) Citera
Recommended Posts