MJ Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Sötnosar 2 är en film med små fristående historier, där jag speciellt gillar "Lolita". Rollen som Lolitas mamma görs mycket bra av Gina Ryder, det finns också en lite historia med en fransk utbytes-student. Citera
MJ Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Annars har jag lite svårt för att "film-dejta". Film är alldeles för viktigt för att titta på med någon man inte känner riktigt bra. Skulle jag tex se någon av mina favoritfilmer med en tjej, då kan hon nog räkna med ett frieri innan eftertexterna har slutat. Krogdejter i början av ett förhållande är min melodi. Citera
dotcom Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Det beror ju på vad tjejen gillar att kolla på ... =) Citera
slampen Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2006 Tackar för alla svaren! Måste bara tillägga att jag är Adam Sandler-bög. Citera
Recommended Posts