NordahlJ Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Någon som känner till denna sait? Seriös? Citera
svavelvinter_ Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Jag har spelat där och jag tokdiggar klienten, helt sjukt bra är den! Saker som kortkommandon F1, F2 och F3 e ju genialt! Rekommenderas varmt! Citera
jezaja Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Ojdå, lite väl positivt av två helt nya postare. Sidan verkar vara rätt dassig dessutom! Jag hade inte spelat på spamsiter iaf. Citera
Matteprof Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Ännu en klient i Ongames nätverk. Ser ingen anledning till att spela hos dem istället för hos exempelvis Eurobet som har bättre rykte på marknaden och kör samma klient. Vad jag kan se erbjuder Eurobet också bättre bonusar. Citera
Grankott Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Ojdå, lite väl positivt av två helt nya postare.Sidan verkar vara rätt dassig dessutom! Jag hade inte spelat på spamsiter iaf. Det var väl bara en positiv - den andra frågade ju! I övrigt instämmer jag med föregående "talare"... Citera
Recommended Posts