a_apelqvist Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Hehe.. Vadå glida från ämnet... Citera
wizzo Postad 18 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2006 Får nog bli flytt till poker off-topic för den här tråden... Täkte lägga den där först men mitt ursprungliga inlägg hade ju faktiskt med poker att göra Citera
Loveless Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Försök ta er med högerhanden på höger armbåge! Vad får jag om jag lyckas? Citera
Sansrom Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Försök ta er med högerhanden på höger armbåge! Vad får jag om jag lyckas? En bruten underarm. Citera
stitchio Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Försök ta er med högerhanden på höger armbåge! Vad får jag om jag lyckas? Massa vänner! Citera
Loveless Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Finns alltid folk som gör vadsomhellst för pengar. Citera
Nick_the_Swede Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Jag kan nåt tråkigare: i mörkpoker är sämsta nöthanden (som inte riskerar split) en tiohög färgstege efter att man har kastat tre tior i bytet. zzzzzzzzzz "Eftersom min motståndare blinkade på det där sättet han bara gör när han har fyrtal i knektar på handen slängde jag givetvis tre tior för att dra till T8 i spader". Citera
Staahla Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 För länge sen sa en domare till mig att jag inte fick göra fler mål efter att jag hängt 4 styck inom loppet av 5 minuter. "Gör du fler mål så kommer ditt lag att diskas!" Stoltaste ögonblicket i mitt liv. Ville bara ha det sagt. Citera
Sansrom Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Curling är inte en sport - Det är en livsstil Visste inte att man gör mål i curling... Citera
Staahla Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Curling är inte en sport - Det är en livsstil Visste inte att man gör mål i curling... Det kanske var därför domaren blev så förbannad. Citera
jackbalsam Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Läste en artikel om en kille som hade nutsen på turn i omaha och itne kunde vinna. Det är en dålig nöthand. Citera
wizzo Postad 11 April , 2006 Författare Rapport Postad 11 April , 2006 Blev nyfiken på en annan fråga... Stämmer det att AA mot A9o, där ett A är samma färg som 9 är den mest fördelaktiga situationen vid allin före floppen? Tydligen 94,081% vinstchans för AA där... Citera
Hjort Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Stämmer det att AA mot A9o, där ett A är samma färg som 9 är den mest fördelaktiga situationen vid allin före floppen? Nix, KK vs K2o där tvåan är i samma färg som en av ens kungar är bättre. Typ 0.8%-enheters skillnad. Citera
Klyka Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Skön allmänintressant tråd. Förutom vissa brags av folk som lyckats slicka sig själva mellan tinningarna o dylikt. Citera
Recommended Posts