Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
står ju 17:30 GMT = Engelsk tid...

18:30 för sverige

och här står det:

because if you did sign up before 15:30 GMT of January 18,you will

still be eligible for the old rules (2000 hands).

So we will be waiting for this information to help you further .

For more assistance please feel free to contact us.

Best regards,

Aislinn (Metropolitan support)

• Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Någon som reggade sig vid 17.30 tiden svensk tid?

Är nästan säker på att det Inte stog något om countributed då jag läste igenom avtalet innan jag reggade.

Nån som kan bekräfta?

Postad

Är nästan säker på att det Inte stog något om countributed då jag läste igenom avtalet innan jag reggade.

Nån som kan bekräfta?

Det dom säger gäller, även om du såg sidan då beror det säkerligen på att webbläsaren cachat den, tror knappast det är nån ide att käfta emot, 8000 händer är inte så dåligt ändå.

Postad

Jag har inte hittat någon information om vad som räknas som en "contributed" hand, men efter att ha spelat 161 händer på 0.25/0.5 FL har jag bara fått 7. Dvs att 0.25/0.5 är helt värdelöst. Har nån siffror för 0.5/1?

Postad

Nån som kan bekräfta?

Det dom säger gäller, även om du såg sidan då beror det säkerligen på att webbläsaren cachat den, tror knappast det är nån ide att käfta emot, 8000 händer är inte så dåligt ändå.

x16 i raked krav är väll ändå rätt kasst?! Då är ju alla B2Bs Sign-ups bättre.

Nån som lyckats få ut bonusen, med gamla kraven än då? Jag signa up igår, men antar att det är när man sätter in som avgör och har inte satt in än, så om det är constribute som gäller så passar jag.

Postad

Nån som kan bekräfta?

x16 i raked krav är väll ändå rätt kasst?! Då är ju alla B2Bs Sign-ups bättre.

Nån som lyckats få ut bonusen, med gamla kraven än då? Jag signa up igår, men antar att det är när man sätter in som avgör och har inte satt in än, så om det är constribute som gäller så passar jag.

det står ju klart och tydligt sign-up i dom svar som visats från metro.

Signup är en sak, Desposit en annan!

Postad

Kan inte logga in på mitt account nu, skumt det här. Står någonting om error on line one blablabla. Har kollat ca 92 gånger att allt är rätt men jag kommer ändå inte in. Börjar bli misstänksam, för dom svarar aldrig på mina emails heller.

Postad

okej, bra att alla har det iaf, då är det ju något fel på sidan så det fixar dom antagligen. Har fått ett svar från supporten nu och det är 2000 händer som gäller för mig :D

Skoj att spela med dig HU innan LIF, jag som nickar "all_this". MEn du får nog ta och träna upp dina limit skill lite ;) HAr du fått pengarna än förresten?

Postad

Ni som har problem har ni klarat bonusen?

Supporten verkar trevlig mot er som inte har klarat den och supporten svarar inte på er som har klarat den :/

lite info om metropolitan...

http://www.infoworld.com/Secure_Software_CodeAssure_Suite/product_60541.html?view=8&curNodeId=7&prId=NYM11622082005-1

samt lite svenskt... vi ringer dessa och ber om kontaktperson o adress till metro ifall det skiter sig..

http://eminds.se/Panda3/news.aspx?languageId=2&serviceItemId=102&page=2&startIndex=5

Postad

Ang. Metropolitans sign-up bonus.

Jag ser att en del verkar ha fått generösare villkor.

Vad menas med "contributed hand" ?

Hur får ni 2000 spelade händer till 8000 händer som någon nämnde tidigare ?

Postad

Skrev ett mail till metropolitan och fick svar nästan direkt.

Jag har inte satt in några pengar men tydligen räckte det med att jag signa innan 17.30 (deras tid) för att den första bonusregeln ska gälla

Någon som har fixat bonusen och fått den insatt på sitt konto än?