Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 3 postas här!


QoS

Recommended Posts

Här är svaret dom skicka åt mig innan dom ändra det till contributed på hemsidan..

 

Dear Daniel,

 

Thank you for contacting us again.

Regarding your question on how to view your played hands,we would like to inform you that there are two ways to do that.

When you enter the lobby ,you can either go to hand history and enter a search range,or you can go to "Account then PlayerService then PlayTime Report".

We would like to inform you that every played hands counts ,you do not have to play a special blind for the bonus.

Only hands played at tournament tables or play money tables does not count.

We hope to have informed you sufficiently on this matter.

For more assistance please feel free to contact support .

 

Best regards,

Aislinn (Metropolitan support)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja men vadå tyvärr kört nu, dom skrev att de var dealt hands till mig när jag redan hade börjat spela och de verkar ju väldigt konstigt att dom kan ändra kraven för dom som redan börjat spelat, till dom som inte satt in än kan jag förstå men tycker detta verkar väldigt skummt...

 

Ne för er som redan satt in så borde det ju kunna finnas chans att kräva att det ska gälla med dem gamla reglerna, då särskillt om ni har bevis med mail. Dock rätt kört för oss som inte satt in pengar menar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zemora ...

 

Hehe nja helt fel ute var du inte där (va lite osäker vart gränsen gick för att det skulle räknas som reklam =) Det var angående metropolitan jag tänkte tala om, men det var innan jag hade reggat mej o sett den här tråden så jag ska ta bort det ur min signatur (ryktet hade redan kommit hit =)

 

Angående bonus programmet så är jag lite osäker på hur det stod när jag reggade mej men om jag inte är helt ute o cycklar så har det nog stått så hela tiden så jag tror att det fortfarande är lugnt men jag har personlig kontackt med en av grundarna så jag ska maila honom o kolla hur det ligger till...

 

Postar ett meddelande här när jag har fått svar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid har det tagit för er som satt in pengar på Metropolitan innan pengarna har kommit in?

Gjorde en transför för 20 min sen pengarna är dragna från neteller men inga på pokerkontot än. :evil:

 

Du måste föra över till chips, gå in på cashier och scrolla ner så hittar du.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle ju kört bonusen även om det stod contributed från början kan jag lova, det som är mest störande är att dom skriver en sak sen ändrar till en annan...inte att jag måste spela mer händer för det kan jag överleva.

 

Jag håller med om att jag skulle gå med Metro även om det var contributed.... så svårt är det väl inte att spela... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu skriver dom så här till mig! asså detta är ju riktigt störande att dom ska ändra sig medans jag håller på och lirar bonusen, har mailat ett argt mail där jag skrev att dom skrev att de var dealt hands till mig först och att dom borde stå vid sitt ord osv men tror nog de kmr vara rätt kört och vi kommer nog få nöja oss med contributed, tyvärr..

 

Dear Daniel,

 

Thank you for contacting us again and welcome to our Poker site.

In regards to your question we would like to confirm that the requirement of the bonus is a full 2000 contributed raked hand for you to clear the bonus.When you have fulfilled to the bonus requirements, you have to send support an e-mail, and the bonus will be credited to your account within 2 business days. Note that you have 2 months from the date of your first deposit to reach the 2000 hands.

We hope we have inform you well and apologized for all misunderstanding!!!!!!

 

Kind regards,

 

Sonaly

The Metropolitan Poker Support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...