dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Här är svaret dom skicka åt mig innan dom ändra det till contributed på hemsidan.. Dear Daniel, Thank you for contacting us again. Regarding your question on how to view your played hands,we would like to inform you that there are two ways to do that. When you enter the lobby ,you can either go to hand history and enter a search range,or you can go to "Account then PlayerService then PlayTime Report". We would like to inform you that every played hands counts ,you do not have to play a special blind for the bonus. Only hands played at tournament tables or play money tables does not count. We hope to have informed you sufficiently on this matter. For more assistance please feel free to contact support . Best regards, Aislinn (Metropolitan support) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Ingen som vet vad som egentligen gäller? Countributed eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Tyvätt kört nu. Dem har ändrat kraven på hemsidan. För många som skicka mail till Suppotren antagligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 men stod de inte så där på hemsidan förut oxå har ja för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Ja men vadå tyvärr kört nu, dom skrev att de var dealt hands till mig när jag redan hade börjat spela och de verkar ju väldigt konstigt att dom kan ändra kraven för dom som redan börjat spelat, till dom som inte satt in än kan jag förstå men tycker detta verkar väldigt skummt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Ja men vadå tyvärr kört nu, dom skrev att de var dealt hands till mig när jag redan hade börjat spela och de verkar ju väldigt konstigt att dom kan ändra kraven för dom som redan börjat spelat, till dom som inte satt in än kan jag förstå men tycker detta verkar väldigt skummt... Ne för er som redan satt in så borde det ju kunna finnas chans att kräva att det ska gälla med dem gamla reglerna, då särskillt om ni har bevis med mail. Dock rätt kört för oss som inte satt in pengar menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vindbult Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Zemora ... Hehe nja helt fel ute var du inte där (va lite osäker vart gränsen gick för att det skulle räknas som reklam =) Det var angående metropolitan jag tänkte tala om, men det var innan jag hade reggat mej o sett den här tråden så jag ska ta bort det ur min signatur (ryktet hade redan kommit hit =) Angående bonus programmet så är jag lite osäker på hur det stod när jag reggade mej men om jag inte är helt ute o cycklar så har det nog stått så hela tiden så jag tror att det fortfarande är lugnt men jag har personlig kontackt med en av grundarna så jag ska maila honom o kolla hur det ligger till... Postar ett meddelande här när jag har fått svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 det är ju inte svårare än att man tar med sig någon annan bonushora och sätter sig och kör lite fixed heads up...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legenden1 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Påminner om idioterna på 5dogs poker och Golden Riviera som också ändrade reglerna även för de som satt in. I GR´s fall hjälpte det inte heller att en supportmänniska klart och tydligt skrivit fel i ett mail till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Hur lång tid har det tagit för er som satt in pengar på Metropolitan innan pengarna har kommit in? Gjorde en transför för 20 min sen pengarna är dragna från neteller men inga på pokerkontot än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Hur lång tid har det tagit för er som satt in pengar på Metropolitan innan pengarna har kommit in? Gjorde en transför för 20 min sen pengarna är dragna från neteller men inga på pokerkontot än. Du måste föra över till chips, gå in på cashier och scrolla ner så hittar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caam Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 mina dök upp direkt från neteller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flyckten Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Några andra bra bonusar förutom Metro bonusen den här veckan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickardos1 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 även om det är Games Contributed är väl bonusen inte så dålig? eller har jag helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 även om det är Games Contributed är väl bonusen inte så dålig? eller har jag helt fel? Nä, den är fortfarande ganska värd. Men det blir ju ändå ganska stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lexi009 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Några andra bra bonusar förutom Metro bonusen den här veckan ? Tycker helt klart att det är årets bonus från Metropolitan.. jag kommer att köra hårt här... var med och tävla om resan till Vegas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickardos1 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 även om det är Games Contributed är väl bonusen inte så dålig? eller har jag helt fel? Nä, den är fortfarande ganska värd. Men det blir ju ändå ganska stor skillnad. Jo det är sant men den är väl ändå i klass med MP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag skulle ju kört bonusen även om det stod contributed från början kan jag lova, det som är mest störande är att dom skriver en sak sen ändrar till en annan...inte att jag måste spela mer händer för det kan jag överleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lexi009 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag skulle ju kört bonusen även om det stod contributed från början kan jag lova, det som är mest störande är att dom skriver en sak sen ändrar till en annan...inte att jag måste spela mer händer för det kan jag överleva. Jag håller med om att jag skulle gå med Metro även om det var contributed.... så svårt är det väl inte att spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 tror ni de kollar om man råkar bo i samma stad som den man kör headsup mot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Funkar de alltså att spela hu? räknas verkligen händerna då för då vore de ju jätte enkelt att cleara den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Lif, ser att du sitter och lirar hu på metropolitan, raknas dom händerna till bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Du måste föra över till chips, gå in på cashier och scrolla ner så hittar du. Tack! Så dum man kan vara Var ett tag sen man spelade 0,25/0,5FL men vad gör man inte för 500$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Nu skriver dom så här till mig! asså detta är ju riktigt störande att dom ska ändra sig medans jag håller på och lirar bonusen, har mailat ett argt mail där jag skrev att dom skrev att de var dealt hands till mig först och att dom borde stå vid sitt ord osv men tror nog de kmr vara rätt kört och vi kommer nog få nöja oss med contributed, tyvärr.. Dear Daniel, Thank you for contacting us again and welcome to our Poker site. In regards to your question we would like to confirm that the requirement of the bonus is a full 2000 contributed raked hand for you to clear the bonus.When you have fulfilled to the bonus requirements, you have to send support an e-mail, and the bonus will be credited to your account within 2 business days. Note that you have 2 months from the date of your first deposit to reach the 2000 hands. We hope we have inform you well and apologized for all misunderstanding!!!!!! Kind regards, Sonaly The Metropolitan Poker Support. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Vad räknas som contributed hand? Är det direkt den blir rakad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts