Gislo Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Ah ok, missade "check/fold" taktiken" Fråga: Ni pratar om konkursmöjligheter - och det gör mig nyfiken; finns det något fall där en pokersajt KK:at nydligen? Risk för offtopic kanske. PMa gärna annars. Citera
Quiding Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Tjena, Jag har mailat martinspokers support 2ggr nu men de bara fjantar sig o säger att svaret har skickats till nån annan division och nu har det gått 2 dagar så jag vill bara ha lite hjälp med en grej. Deras World Cup soccer erbjudande de hade, om man läste längst ner så stod det att om man samlat ihop 3000 VIP poäng under ca. mitten av December - mitten av Maj OCH att Brasilien eller Sverige vann VM så kunde man byta in sina VIP poäng mot cash. Stämmer det fortfarande? Och är en VIP poäng - en € eller hur mycket är en VIP poäng värt i det här fallet? Det stod ju "To make it even crazier", det hade ju varit ett ganska spännande VM om man kunde vinna €3000 på att Brasilien (eller Sverige...) vann VM... Tack på förhand! Mvh Johan Citera
crazy_toker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 vadå finns de inga full ringsbord? måste bara få ihop 500dollar sen ska ja köra den där Citera
Bernt Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Någon måste väl ändå ha spelat klart bonusen vid det här laget? Väntar med spänning på att höra att den fungerar. Jag med! Kom igen nu någon! Citera
LIF Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Kan ingen Joina HU Fixed Limit 0.25/0-50 så jag blir klar med bonusen nån gång och får se om de funkar! Citera
Hakflem Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Jag försöker sätta in pengar på Metropolitan med Neteller, men allting bara hänger sig när jag försöker genomföra transaktionen. Nån som känner igen sig? EDIT: "Error in setting up an XML-formatted purchase request." är felmeddelandet. Citera
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Fan så ja stör mig på att maxinköp är 50xbb, man blir potcommitad nästan direkt ju Citera
Jeppan Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Fan så ja stör mig på att maxinköp är 50xbb, man blir potcommitad nästan direkt ju Är det därför alla sitter med så förbannat lite chips? VIlken skit Citera
bluesheart Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Tjena, ... Deras World Cup soccer erbjudande de hade, om man läste längst ner så stod det att om man samlat ihop 3000 VIP poäng under ca. mitten av December - mitten av Maj OCH att Brasilien eller Sverige vann VM så kunde man byta in sina VIP poäng mot cash. ... Mvh Johan Jag har också försökt få reda på vilken ratio det var på växling VIP:€ men även jag fick svaret att det skickats vidare till "marketing". Verkar ju minst sagt idiotiskt att lägga ut erbjudanden som inte ens supporten har koll på. Citera
Baloos Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 som på gamla party alltså, spela tight och får du en bra flopp med TT-AA, TPTK så släpper du inte är allt jag kan säga. Är det förresten något drag på NL100 och uppåt, kan man slänga upp 3-4 bord på med blinds 1/2 och 2/4? Citera
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Du kan bara spela 3bord och just nu är de ett 1/2 6manna och 2 2/4 6manna igång Citera
Jeppan Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Vafan kommer det inte upp nya bord när dom e fyllda på metropolitan? Citera
dedu Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Krävs det ingen bonuskod på metropolitan? Citera
Uthen Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Angående metropolitan bonusen så står det under "Bonus Programs": Rules The Bonus Amount will be added to your Bonus Account if you send an e-mail to support when you have fulfilled our requirement. For making it easy for you to follow your status we have set the limit to 2000 contributed hands. Please don't forget to add your screen name in the e-mail. 2000 contributed hands, det är alltså inte 2000 hands som gäller längre?Har man VP$IP runt 25% blir det alltså 8000händer istället. Citera
totti Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 jag vill inte förstöra festen grabbar o tjejer men har ni läst allt ang metropol.poker? Rules The Bonus Amount will be added to your Bonus AccountBonus AccountBonus AccountBonus AccountBonus Account Citera
crazy_toker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 hmm va fan har dom ändrat reglerna nu eller? Citera
Danne65 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Angående metropolitan bonusen så står det under "Bonus Programs": Rules The Bonus Amount will be added to your Bonus Account if you send an e-mail to support when you have fulfilled our requirement. For making it easy for you to follow your status we have set the limit to 2000 contributed hands. Please don't forget to add your screen name in the e-mail. 2000 contributed hands, det är alltså inte 2000 hands som gäller längre?Har man VP$IP runt 25% blir det alltså 8000händer istället. Vad är det som händer ,har dom ändrat sig nu eller. Nån som vet? Va precis på väg att sätta in pengar,ska nog avvakta ett tag till Citera
Zamora25 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 käns som vi kan glömma bonusen snart, bara svenskar på borden nu.... Citera
crazy_toker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 och va spelar de för roll, ja kan sitta å tänka mig folda om de så skulle behövas 250dollar är mycke för mig, sen bara för att de är svenskar där betyder väl inte man inte skulle kunna vinna, isåfall e man ju rätt stekt på b2b... Citera
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Nu står det ju att de är contributed men när jag mailade dom tidigare sa diom att ja bara behövde få kort och jag satt in och började spela när jag trodde att det var så kan dom verkligen bara byta till contributed efter jag spelat 1/10 av bonusen? det måste väl strida mot nån typ av regel / lag? Citera
Zamora25 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Danne88: posta gärna ditt svar så kan ju alla använda det som bevis Citera
vindbult Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Jag har satt in pengar, spelat och fått ut bonusen efter 2000 spelade (inte raekade) händer! tog mej ca 15 timmar totalt på mellan 2-3 0.25/0.50 limmit bord! Jag kan intyga att det här är utan tvekan den bässta o enklaste bonusen jag har hittat iaf. Det enda negativa är att när du ska ta ut pengarna till bank eller neteller konto tar det mellan 7-9 arbetsdagar innan dom sätts in men det kan man ju stå ut med eller hur =) Hur enkelt som helst ... Citera
Espen Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Är det constribute så suger det ju, eller iallafall ingen bonus jag kommer spela in. Man har ju iof bevis i mailet man fått av dem, men tror inte dem bryr sig, så litet pokerrum så de kan nog bestämma sina egna regler lite hur dem vill! Citera
crazy_toker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 har den här killen fått stålarna borde de ju vara lungt? kan ingen maila support å fråga igen? Citera
Zamora25 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Vindbult: Låter som du gör reklam för nåt, tex man mailar och du ger dom en kod och du tjänar pengar på det. Citera
Recommended Posts