Seedorf Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Jag är numera avstängd för att jag inte kan följa forumets regler. Kalla mig gärna mupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 blev föresten tipsad om en ny bonussida av en kompis. finns en del hyffsade erbjudanden. fast många har man redan gjort tyvärr Finns många bättre sidor än den, kolla in http://www.bonuswhores.com till exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 ..... Tro mig Affe är inte välkommen på detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Skickade iväg ett mail till metropolitan nu o försökte representera oss svenskar litegrand. Sparade inte på kritiken. Får se vad/om de svarar. Mitt förra mail ignorerade de, medan de glatt mailade tillbaka i en annan fråga. Jävla stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Skickade iväg ett mail till metropolitan nu o försökte representera oss svenskar litegrand. Sparade inte på kritiken. Får se vad/om de svarar. Mitt förra mail ignorerade de, medan de glatt mailade tillbaka i en annan fråga. Jävla stil. Jag gillar metropolitan dom gav mig 500 dollar gratis. Sjukt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Sambon har börjat spela lite poker på nätet och jag tänkte att det vore bra om hon fick ett eget konto på någon site istället för att köra på mitt. Tänkte då att hon skulle köra någon sign-up-bonus, men hur funkar det där egentligen? Vi spelar ju från samma dator, kan det bli något trassel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Verkar nice. Men tyvärr så kan jag inte öppna klienten, fast jag installerat det korrekt. Någon som vet vad felet är `? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Nu måste väl ändå nån fått svar på om det är ok att casha ut bonusen från metropolitan? själv har jag skickat 3 mail där jag frågat om det men dom har vägrat svara på de, andra saker svarar de på men dom dissar mig totalt när jag frågar om utcashningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Likadant för mig Danne, har också skickat 3 mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Hi Daniel, Thank you for contacting us. In regard to your $500 first deposit bonus, we would like to inform you that it has been credited to your account. Please feel free to contact us again with any other question or concern that you may have, and we wish you the best of lucks playing at our tables!! Sincerely, Lily (MetropolitanPoker Support) -------------------------- Detta var vad dom svara när jag skrev att jag spelat ihop 2000händer och när jag frågade om man kunde casha ut bonusen..fattar inte hur dom bara kan dissa frågan totalt, dom måste väl ändå veta om det är ok att casha ut bonusen?! någon som testat göra det och fått ut den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Metropolitan är helt klart en site för svarta listan. Borde finnas en sån tråd (Kanske det gör orkar inte leta). Bonussnack V4 snart va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Bonussnack V4 snart va? Damn right! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=323551 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts