Hume Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Nu har de ändrat bonusbestämmelserna igen. Betyder det att man måste spela 5000 contributed även om man signade upp när det räckte med 2000? Det borde det inte göra. De har ju iallafall låtit de som depositade när det var enbart 2000 få bonusen. Kan inte tänka mig att de skulle ändra för de som depositade när det stod 2000 contributed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 om ja tex signa upp på multipoker genom forumet, förlorar ja nåt då? antar att forumet får min rank men kan ja fortsätta hora och använda bonuserbjudanden ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Är det någon som vet huruvida man kan cleara Pokerihuones (B2B) bonusar samtidigt dvs så att sign up- och reloadbonusen clearas samtidigt? Vore i sådant fall en väldigt bra bonus... Här är en länk till en annan sida som diskuterar det: http://www.bonuswhores.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18411 Tänkte lyfta fram den här igen. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slovakien Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 om ja tex signa upp på multipoker genom forumet, förlorar ja nåt då? antar att forumet får min rank men kan ja fortsätta hora och använda bonuserbjudanden ändå? Självklart får du bonuset fullt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fat_joe Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Är det någon som vet huruvida man kan cleara Pokerihuones (B2B) bonusar samtidigt dvs så att sign up- och reloadbonusen clearas samtidigt? Vore i sådant fall en väldigt bra bonus... Här är en länk till en annan sida som diskuterar det: http://www.bonuswhores.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18411 Tänkte lyfta fram den här igen. Någon som vet? Vet faktiskt inte. Men om man skulle köra båda (5000 raked) så är det ju endå en hyffsad bonus med tanke på att man får 100€ cashback för 5001 spelade dvs en 10x bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Nu har de ändrat bonusbestämmelserna igen. Betyder det att man måste spela 5000 contributed även om man signade upp när det räckte med 2000? Du kan nog inte få några säkra svar på den frågan innan du har spelat 2000 contributed hands, fått bonusen, fört över till neteller, då först kan du vara säker. Själv har jag lagt ner spelandet på den saiten, har förhoppningsvis tagit ut mina pengar där. Skriver förhoppningsvis, säker är jag inte innan jag ser att överföringen är genomförd på mitt netellerkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Vart just klar med mina 2000händer på metropolitan och skickade iväg ett mail till dom, nu fick jag ett svar där dom säger att jag bara spelat 1500 händer detta kommer garanterat vara sista gången jag spelar på den här sidan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KniveN Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Vart just klar med mina 2000händer på metropolitan och skickade iväg ett mail till dom, nu fick jag ett svar där dom säger att jag bara spelat 1500 händer detta kommer garanterat vara sista gången jag spelar på den här sidan!! Tror inte att dom kan se dom händerna du har spelat idag före kl 01:00. så maila igen i natt eller imorgon. de är iaf vad en polare sa till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Vart just klar med mina 2000händer på metropolitan och skickade iväg ett mail till dom, nu fick jag ett svar där dom säger att jag bara spelat 1500 händer detta kommer garanterat vara sista gången jag spelar på den här sidan!! Tror inte att dom kan se dom händerna du har spelat idag före kl 01:00. så maila igen i natt eller imorgon. de är iaf vad en polare sa till mig. Detta kan jag bekräfta då de sa att de bara hade 1790 händer på mig vilket var de antal jag hade igår när jag spelade. De ligger ett dygn efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cochese Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Fanns det inte nån b2b bonus som endast krävde 100VIP för €50? Nån som minns vilken sajt det var isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Metropolitan vägrar ju svara på mail hurvida man kan casha ut bonusen Tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickardos1 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Metropolitan vägrar ju svara på mail hurvida man kan casha ut bonusen Tilt Har dom svarat på några andra frågor över helgen då? Kan ju vara så att supporten inte jobbar över helgen även om det står så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MachoMan Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Jo jag har bråkat lite med dom i helgen men det gick väl 10h mellan varje svar... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Kolla Dreamlandpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Fanns det inte nån b2b bonus som endast krävde 100VIP för €50?Nån som minns vilken sajt det var isf? Det var dreamlandpoker.com men enligt deras support har dom tagit bort den bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zed_zed Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Ännu en fråga angående metropolitanpoker: är snart klar med bonusen, och tänkte då ta ut mina insatta pengar + vinst. Jag satte in pengar med VISA kort, men jag skulle vilja ta ut till Neteller, måste jag då först sätta in lite pengar från mitt neteelr för att sen kunna ta ut dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bozzzo Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Finns nu en $100 reload på NordicBet (x5) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plupp Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 För att få bonusen krävs en insättning via bank eller kreditkort. Alltså ingen bonus med neteller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 För att få bonusen krävs en insättning via bank eller kreditkort. Alltså ingen bonus med neteller.... Dom har inte neteller.(hade inte för nån månad sen i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Tänkte bara kolla hur de e med bonusarna på b2b nätverket. De står ofta att "Bonus will be paid after 30 days". Menar dem då 30 dagar efter insättningen eller 30 dagar efter man kammat ihop rätt antal vips.. Behöver man kontakta support och säga att man clearat bonusen eller kommer den automatiskt in?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 kommer automatisk in på kontot efter 20 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 blev föresten tipsad om en ny bonussida av en kompis. finns en del hyffsade erbjudanden. fast många har man redan gjort tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 20 dagar efter man fått ihop tillräckligt antal vips eller 20 dagar efter insättningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knocke Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Efter insättningen. Fast han menade nog att skriva 30 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 ja precis tack Knocke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts