Gå till innehåll

Vilken firmware har era PSP?


dannnne88

Recommended Posts

Va har pspn som man köper hos heypoker för firmware, är det 2.01 som gäller?

 

Beror väl på vad leverantören har på lager...när jag fick min för nån månad sen så var det 1.5.

Har dock uppgraderat eftersom jag bestämde mig för att de få spel jag kommer spela tänker jag faktiskt köpa :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför vill ni ha en lägre version?

 

För att då kan man lägga till emulatorer och lira NES, SNES, gameboy, Sega, Dreamcast spel etc. Det kan man inte med de högre versionerna.

 

Tror de flesta vill ha 1.5 för att köra PSP-spel iso som de laddat ner på diverse tvivelaktiga sidor :twisted:

 

Själv har jag uppgraderat till 2.60 eftersom jag använder min PSP till orginal spel och se på film (2GB MS gör att man får plats med ett par filmer). RSS stödet i 2.6 är rätt nice för det finns ett program som du kan göra playlist för mp3or till en RSS och sedan streama din musik.

 

Edit

 

Här är en annan fördel med 2.6 :D

 

Syphon Filter: Dark Mirror Beta Test Opened

 

Syphonfilterbeta

 

That’s right, Syphon Filter: Dark Mirror is doing a public beta test. Of course, you will need to upgrade to firmware 2.6 for this beta. The beta will only accept applications that are made from a PSP through the PSP’s web browser at http://pspbeta.us.playstation.com. Once you log on to that site using your 2.6 Firmware browser, simply follow the onscreen instructions to register for the beta. If accepted, you will recieve a “Welcome Aboard” email that will have details on how to access the beta test website, and your beta kit will be sent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...