Tamdam Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 Satan vad svårt det är. Det jag har klarat står i vitt undertill, lägg gärna till om ni har klarat mer. - Tagit muggen och fyllt den med smörja- Satt i kontakten till teven - Fixat telefongrejen med ett blad och myntet som jag hittade under teven - Tagit batteriet under boken och satt i fjärrkontrollen - Hittat skurmoppen, men vet inte vad den ska användas till - Tryckt lite på den vita knappen på den lilla kistan Citera
Tamdam Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 Fan, det är inte lätt att multitabla och hålla på i det gudsförgätna rummet samtidigt... Edit: Har bara fixat telefonen, teven och fyllt muggen, hur kommer jag vidare? Edit 2: Har batteriet, men fjärrkon? Har du kommit åt moppen? Skriv gärna i vitt, så att alla får chansen - Fjärrkontrollen finns under teven, tryck lite till vänster- Nyet, får inte tag på moppen. Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Hur får jag texten vit? Såhär kanske? Skall hålla mig till detta i framtiden.. Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Om man klickar på varenda liten pixel borde ju detta vara löst på.......eeeeeh......20 timmar? Du har förstört min kväll! Jag funderar lite på den vita pricken i nyckelhålet... Citera
Tamdam Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 Du har förstört min kväll! Det var så lite så Har du tryckt på kistans vita knapp så att den stänger sig? Förstår inte vad det ska vara bra för.. Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Du har förstört min kväll! Det var så lite så Har du tryckt på kistans vita knapp så att den stänger sig? Förstår inte vad det ska vara bra för.. Ja, funderar på om man kanske inte skall göra det, men det vore ju trist om man skulle behöva starta om varje gång man tiltat och klickat på knappen 200 ggr... Citera
JEPpoker Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Nu har jag också spelat lite. Viiilket skoj spel alltså Så här långt kom jag utan att tjuvkika! *Borttaget - Nusseman* Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Men snälla nån, nu gör ju du samma misstag jag gjorde... Med mening! Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 JEPpoker, du har ingen aning om varför dom andra personerna i denna tråd har censurerat sina inlägg va? Citera
GmasterF Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Hur fyller ni muggen med smörja?Det står "there is not enough liquid here to fill the cup" när jag använder muggen på pölen. Citera
Loveless Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 JEPpoker, du har ingen aning om varför dom andra personerna i denna tråd har censurerat sina inlägg va? Sen att hans post är ordagrant likadan som Tamdams är ju inte lite suspekt... Citera
Tamdam Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 Hur fyller ni muggen med smörja?Det står "there is not enough liquid here to fill the cup" när jag använder muggen på pölen. Välj muggen och tryck sen på en av de dropparna som faller. Lite småklurigt Citera
Sansrom Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Det går ju fan inte!!!!!!!!!!!!! Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Har kommit en bra bit nu men vet inte hur man skriver i vitt, hints please. (Orkar inte klura ut hur man skriver i vitt, spelet tar fan all tid just nu) Citera
Sansrom Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Har kommit en bra bit nu men vet inte hur man skriver i vitt, hints please.(Orkar inte klura ut hur man skriver i vitt, spelet tar fan all tid just nu) Please!! Gör ett citat och ändra färgen på texten. Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Ok ganska mycket saker förutom dom som redan skrivits. Skruva upp skruvarna i eluttaget till teven med myntet och där ligger en nycker till skåpet. Ta upp skruvarna från golvet efter... I skåpet finns en galje, använd som antänn ovanpå tv'n. I ena lådan ligger telefonen, inte klurat ut vad man kan/ska göra med den än. Kommer inte ihåg vart men jag hittade även sista batteriet, det är någonstans i röran jag skrivit om här ovanför. Vart det ska stoppas vet ni nog. Skruven stoppar ni där ni satt bladet, dvs i den trasiga kabeln. Citera
kydyl Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 ok, nu tror jag jag har klickat på varenda pixel, vart ligger myntet, *desperat* Citera
Suppe Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 kydyl Testa trycka på understa knappen på tv'n Citera
kydyl Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Tack! Fattar inte hur jag missade det Citera
Joel Eriksson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Sätt på tv:n genom att sätta i sladden och montera hängaren. Använd fjärren. Bild med kvinna och 0-800-open visas. Hur man ringer vete fan. Edit:KLART! Citera
Recommended Posts