Carl_X Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Vill börja med att be om ursäkt för min rubrik. Den är varken rättvisande för innehållet i mitt inlägg eller språkligt korrekt. Någon som har varit med om detta innan? Jag ser alltså inte mina kort. Jag checkade den handen och fick se floppen. Kunde fortfarande inte se mina kort. Var tvungen att folda ett bet. Detta inträffade för ca 20 min sedan på Battlefield Poker NL20. http://www.supporter.se/scrn.JPG * RP och stor bild till länk - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ISTATE60 Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Det är någon Prima-bugg, har hänt mig några gånger också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 En ganska allvarlig bugg. Kan jag kräva min BB tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Märkligt och irriterande. Jag var med om exakt samma sak på U2poker.com för 2 dagar sedan. Tog en screenshot. Men jag hade lite tur, för jag kunde iaf se i loggen vad jag hade för hålkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HappyFeeling Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Tjo! Snackade med supporten om detta når det hände mej en gång. De sa då att om man anmält sej i ett annat skin än det man sedan spelar med så blir det så, för att förhindra fusk eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Tjo!Snackade med supporten om detta når det hände mej en gång. De sa då att om man anmält sej i ett annat skin än det man sedan spelar med så blir det så, för att förhindra fusk eller nått sånt. Då är det rent skitsnack från deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diziz Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Detta har hänt mig 3-4 ggr på ladbrokes också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Då är det rent skitsnack från deras sida. Speciellt eftersom man knappast "anmäler" sig på ett CG-bord på ett annat skin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grannby Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 som ngn har nämnt så är det en prima-bugg. har hänt mig ett par ggr på the gaming club. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nevee Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Se det som en utmaning o kör stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Det hade varit mäktigt att ställa in i det läget. Frågan kvarstår dock: Ska jag kräva Prima på min BB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Det hade varit mäktigt att ställa in i det läget. Frågan kvarstår dock: Ska jag kräva Prima på min BB? Jag krävde Expekt på min insats (när dom fortfarande låg på Prima), men det blev blankt nej. /schenker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Det hade varit mäktigt att ställa in i det läget. Frågan kvarstår dock: Ska jag kräva Prima på min BB? Jag krävde Expekt på min insats (när dom fortfarande låg på Prima), men det blev blankt nej. /schenker Blankt nej? Märkligt. Jag har ju trots allt förlorat pengar som beror på ett problem i deras programvara. Eller har dom något förbehåll att dom inte tar ansvar om det finns buggar etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berzerker Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Det där felet är alltså i Microgaming-klienten. Det har hänt mig säkert hundra gånger totalt, så jag antar att det händer hundratals gånger per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Det som är roligt är att när det händer är det samma för alla så det blir splittpot efter showdown... Så var det i allafall tidigare om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gusten67 Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Du kan förmodligen inte få tillbaka din "BIG BLIND" eftersom det var precis vad du fick!!! janne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Har för mig att det var så för mig också, skulle bluffa utan synliga kort o blev nästan chockad när halva potten åkte till mig när han synade ner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 En ganska allvarlig bugg. Kan jag kräva min BB tillbaka? Ja du kan väl kräva 10000 US i skadestånd också i stället för de enorma 60 cent. Annars är det en bedrövlig bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CocaCola Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 har hänt mig med vid ett par tre tillfällen... Fast värst är när jag inte kunnat nvända betting-knapparna, har man en bra hand blir man rätt så förbannad faktiskt... ja, det blir man... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Så blodigt är det iofs inte att fixa. Visst det är en liten bugg och dom borde få ordning på det i mjukvaran. Men lösningen är helt enkelt att lägga ett annat fönster framför så klienten ritar om sig, då ser man korten. Oftast så har jag jämt nån hemsida i bakgrunden när jag spelar och två snabba Alt+Tab löser jämt det där. Funkat för mig dom 2-3 gångerna det hänt under 2 års spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 coolt Händer det igen kan du ialla fall säga "check in the dark" hehe mäktigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 coolt Händer det igen kan du ialla fall säga "check in the dark" hehe mäktigt!! Hehhehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robbie87 Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 har hänt mig också några gånger på bet365 och på nordicbet. Skrev till support och då var det bara att uppge när det påträffade och på vilket bord, fast jag pallade inte bry mig. Men om du så gärna vill ha tillbaka dina 20cent så kan du nog säkert få de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilttAA Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Klurat på ditt första inlägg länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts