ades_va Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Tre starka svenskar kvar. Kooom igen nu, gogo! (Inte för att vinnarens nationalitet spelar nån roll men känner ingen som fortfarande spelar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 trist att fyra svenskar slagits ut på raken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fors999 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Dom var rätt short stackade så d va inge konstigt iaf vem e d kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Vet ni något om vilken tid Ken ska spela imorgon (idag) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esperit Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 halv tre tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indiscreet Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 ...alla pengar mot turneringens enda kvarvarande kvinna... Fransyskan vinner... Jag antar vadet. Finns ingen "fransyska" i startfältet, om man inte räknar fransktalande Isabelle Mercier och hon är utslagen. Damen som är kvar är danska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indiscreet Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Karin lundgren är ute! Nu går jag o lägger mig. Hade ju popcorn o satt o uppdaterade pokerresultat.org var 5:e minut! (;) I liverapporten står det att hon limpade med AA (fy skäms!) men själv skriver hon på sin blog (http://tb-karin-l.blogspot.com/) att hon spelade upp 3 x bb preflop. Hur var det egentligen, någon som vet? Man vill ju tro henne, men samtidigt fattar jag inte varför 84s skulle ha synat i så fall. Och med hennes lillstack hade ju all-in varit det enda alternativet till limp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Det står i rapporteringstråden att man kan spela på Ken - Moneymaker på 24h. Vart då? Under poker är det bara ett bet och det är om någon svensk kommer på finalbord i WSOP 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Det står i rapporteringstråden att man kan spela på Ken - Moneymaker på 24h. Vart då? Under poker är det bara ett bet och det är om någon svensk kommer på finalbord i WSOP 2006. Tiden gick ut kl 12 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Det står i rapporteringstråden att man kan spela på Ken - Moneymaker på 24h. Vart då? Under poker är det bara ett bet och det är om någon svensk kommer på finalbord i WSOP 2006. Tiden gick ut kl 12 idag aha tyty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Karin lundgren är ute! Nu går jag o lägger mig. Hade ju popcorn o satt o uppdaterade pokerresultat.org var 5:e minut! (;) I liverapporten står det att hon limpade med AA (fy skäms!) men själv skriver hon på sin blog (http://tb-karin-l.blogspot.com/) att hon spelade upp 3 x bb preflop. Hur var det egentligen, någon som vet? Man vill ju tro henne, men samtidigt fattar jag inte varför 84s skulle ha synat i så fall. Och med hennes lillstack hade ju all-in varit det enda alternativet till limp. Hon höjde TVÅ ggr big blind, inte tre, är jag helt säker på. Fick två synare på grund av detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indiscreet Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Hon höjde TVÅ ggr big blind, inte tre, är jag helt säker på. Fick två synare på grund av detta. Ok, inte limp som ni skrev eller 3bb som hon själv skriver då. Tycker hela den bettingskvens hon beskriver på sin blogg verkar osannolik, med tanke på att hon är short. Först 3bb pre, sen pott på floppen, sen har hon ändå en skvätt kvar för syn på raisen. Jaja, skitsamma ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 När börjar spelet igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Hon höjde TVÅ ggr big blind, inte tre, är jag helt säker på. Fick två synare på grund av detta. Ok, inte limp som ni skrev eller 3bb som hon själv skriver då. Tycker hela den bettingskvens hon beskriver på sin blogg verkar osannolik, med tanke på att hon är short. Först 3bb pre, sen pott på floppen, sen har hon ändå en skvätt kvar för syn på raisen. Jaja, skitsamma ... 2x är i princip limp med AA. Vi var 19 kvar jag satt vid tv bordet och blindsen var enormt höga så det blev i stort sett endast spel om vem som skulle vinna anten och blindsen. Jag hittar AA och känner en enorm glädje Konstigt att hon inte höjde minst 4xBB, så det såg ut som hon försökte stjäla potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indiscreet Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 2x är i princip limp med AA. Kan inte se att vilken hand du har skulle påverka dina motståndares money odds på något sätt. De ser ju inte dina kort. Däremot betyder det ju en del hur stora stackarna är, din egen men framför allt de kvarvarande spelarnas. 2bb kan vara vara fullt tillräckligt om de är short och mer eller mindre comittar sig vid syn eller reraise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Haha, skön snubbe som springer mellan borde. Hur fan kan han få syn av A9 all in tidigt i en turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Kan man få en bild på Anina? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Det är svårt att komma till och ta bra bilder men vi ska se vad vi kan göra. Vi koncentrerar oss så klart på rapporteringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Kan man få en bild på Anina? Bättre än bilder, det finns sedan några minuter intervjuer med bl a Anina upplagda på poker.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 några svenskar i sidoturneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Det är det säkert. Svårt att hinna kolla det och omöjligt att ha koll på hur det går men vi gör vad vi kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Inga svenskar kvar i sidoturneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 När man läser rapporteringen skulle man nästan kunna tro att Edgar är norrman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Ja, han är sjukt mycket norrman. Helt sanslös tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts