Gå till innehåll

19-22/1 - Kommentera EPT Köpenhamn!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 313
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så, hur sliter man ut en kamera?

 

Inga kommentarer :)

 

Jag tror vi har hittat den skyldige ;)

 

Kameran köptes i USA, och QoS brukar slå på mig när jag gör hemmagjorda elinstallationer med högtalarsladdar och liknande. Därför är min hemmagjorda laddare hemma, och det har gått åt lite blixtbatteritid om man säger så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OffTopic:

 

Fick se en mobilladdare med vev, var batteritiden dålig så börja du veva och veva du i några minuter kunde du prata ungefär lika länge eller om det var dubbla tiden.

 

Skaffa en sådan och konvertera till kameran, sen kan gdaily fota och Nusseman vevar som en tok brevid. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en brainstorm i katrinaklass! Varför leva i 2000-talet när vi kan skaffa en kamera med vevstart?

 

Eller ännu bättre, en sån där asball med skynke och en bunt fosfatpulver i en ränna man håller i handen?

(^^;)

 

Jag byggde en kamera när jag var liten av en skokartong o smörpapper, sånt därninga experiment, ni vet. Det var grejjer det.

 

(If it ain't broken, don't fix it.)

 

Lycka till med plåtandet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20060121055951.jpg

 

Nu flyttade det ena av Köpenhamns två tivolier in i rummet bredvid pressrummet. Om man gillar Ompa-ompamusik framförd av 18-åriga flickor i korta kjolar(*), så är det nu väldigt trevligt...

 

Det är Dyrehavsbacken som har personalfest på hotellet. Hoppas att "musiken" inte hörs in i pokerrummet

 

(*) Ja det gör vi ju....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vore grymt att få två tre svenskar på finalbordet.. kämpa!

 

Christer, Lars, Hasse och Karin har alla rimliga chanser att nå finalbordet. De har många marker och spelar stabilt. Snittstack på finalbordet kommer vara ca 360.000, så en dubbling borde kunna ta nån av dem dit.

 

Lennart börjar se trött ut. Att som 69-åring sitta och spela 12-14 timmar måste vara oerhört jobbigt. Han dubblade visserligen men hans 53.000 behöver en dubbling till för att kunna vara till nån direkt nytta. Johan har spelat stabilt och haft otur, så dubblar han snart har han också en god chans på finalbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Of those remaining, these are the familiar (at least to me) names:

 

Shek Hung Chi

Hans Askilsson

Peter Davidsen

Morten Jensen

Edgar Skervold

Anina Gundesen (PokerStars qualifier)

Thomas Grundy (PokerStars qualifier)

Mads Anderson

Marc Naarland

Ram Vaswani

Julian Thew

Jesper Stolpe

Karin Lundgren

Marcus Gonsalves (PokerStars qualifier)

Philip Hilm

Christer Johansson

Luca Pagano

Adam Nilson (PokerStars qualifier)

Xuyen Pham

Noah Boeken

 

De här är kvar enligt pokerstars egna blog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi ska skrika ut Adam precis innan spelet börjar, och se vem det är... Det enda foto vi har på honom från i dag är hans armbåge och nästipp. Pokerstars blog har ett foto, med keps och huvtröja, och så är han inte klädd.

 

Det är stor chans att han är kvar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...