HeyJohan Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Istället för att hålla på och spamma er som är klubbansvariga så går vi härmed ut med en efterlysning: Vi söker fler klubbar att sponsra! Framförallt är vi intresserade av att få samarbeta med er som är intresserade av att få hitta på nya saker. Vi vill komma på besök med HeyHoneys, vi vill ta med er ut från lokalen ni är i och göra saker IRL, vi vill vara era vänner. Men framförallt vill vi vara där för er. Vi kan bidra med utrustning, resurser och glada tillrop. Är ni intresserade? Skicka i så fall ett PM till mig med följande uppgifter: - Vad heter klubben - Vilken stad håller ni till i - Antal medlemmar - Vad vill ni ha - Vad kan ni erbjuda oss Så börjar vi diskussionen där Mvh Johan Citera
wedo Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Ingen klubb kan väl någonsin tacka nej till ett gäng HeyHoneys Citera
Liza Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Ingen klubb kan väl någonsin tacka nej till ett gäng HeyHoneys Word! Citera
HeyJohan Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2006 Vi ber att härmed få välkomna Westbaypoker till familjen! Läs mer om denna underbara klubb här på forumet i deras egna tråd. Mvh Johan Citera
HeyJohan Postad 30 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2006 Självklart är även lite större tillfälliga homegames väkomna Mvh Johan Citera
OtZman Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Istället för att hålla på och spamma er som är klubbansvariga så går vi härmed ut med en efterlysning: Vi söker fler klubbar att sponsra! Framförallt är vi intresserade av att få samarbeta med er som är intresserade av att få hitta på nya saker. Vi vill komma på besök med HeyHoneys, vi vill ta med er ut från lokalen ni är i och göra saker IRL, vi vill vara era vänner. Men framförallt vill vi vara där för er. Vi kan bidra med utrustning, resurser och glada tillrop. Är ni intresserade? Skicka i så fall ett PM till mig med följande uppgifter: - Vad heter klubben - Vilken stad håller ni till i - Antal medlemmar - Vad vill ni ha - Vad kan ni erbjuda oss Så börjar vi diskussionen där Mvh Johan Söker ni fortfarande klubbar att sponsra? MVH Osman Citera
HeyJohan Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Ja, det gör vi. Vi kommer att satsa hårt på våra sponsrade klubbar under hösten så PM:a mig info om vad det är ni har så återkommer jag till dig inom kort Mvh Johan Citera
Recommended Posts