Maartin Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Någon som vill spela lite holdem för kul? med mig? o kanske några fler! posta i tråd om ni är sugna . Jag spelar på http://www.fulltiltpoker.com Hoppas de finns intresse * RP, flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Finns det inte bord med en massa spelare annars då? Borde väl vara lite bra på de högre nivåerna iaf ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Låter jättekul, men tyvärr ska jag tvätta kläder varje kväll resten av året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykopaten Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 nej tyvär jag är gul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
imanz Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 jag e med,,,men först ska jag spela lite real money tables för att bli duktigare, sen kommer jag o spelar play money med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
imanz Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 nej tyvär jag är gul.... LAUGHING MY FUCKING ASS OFF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 nej tyvär jag är gul.... haha spelat bort dom där 2000 man får varje dag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 tycker denna tråd borde flyttas till nybörjar sektion eller dyl. jag tror ärligt talat att det kan vara en smart grej för nybörjare. ifall de skapar ett privat bord så vet de att inga kaosare kommer in. då kan det ju lugnt öva upp sitt spel mot varandra utan att behöva förlora något och efteråt diskutera vad de olika personerna måste förbättra. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Går det att skapa att privat play-money bord? Det är ju faktiskt en jäkligt bra idé isåfall, för att verkligen kunna träna poker utan idioter vid bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Annars kan man ju bara sätta sig vid ett hu bord och lira med den andre... EDIT: Oj, 200 inlägg! En milstolpe är nådd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Göra en liten pf.nu-client där man kan lira för playmoney mot andra medlemmar, och sen kunna diskutera turneringen efteråt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Göra en liten pf.nu-client där man kan lira för playmoney mot andra medlemmar, och sen kunna diskutera turneringen efteråt! Yes! Eller hitta en klient där man kan göra privata playmoney bord, så kan alla regga sig där (om inte annat så för att kunna spela playmoney). Fan privata playbord var ju en bra idé. Privata playmoney turneringar skulle vara ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Privata playmoney bord kan skapas på Ongame nätverket (betsson, eurobet etc) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Det måste vara någon form av insats eller pris annars blir det aldrig bra poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Varje söndag är det ju billig pf.nu-turnering med seriöst spel. (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Tyvärr jag är upptagen med att slaska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Det måste vara någon form av insats eller pris annars blir det aldrig bra poker Exakt, om det så är en $1-gryta, $0.01/0.02 NL eller liknande så är det iallafall någonting i potten. Play Money duger bra till att testa mjukvaran, ingenting annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Varje söndag är det ju billig pf.nu-turnering med seriöst spel. (?) Aha, jag fick för mig att det var varannan... Tror jag läste det någonstans, kanske gammalt inlägg eller så är jag bara förvirrad. Jag kommer då att donera varje söndag. Riktigt bra turnering! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Det måste vara någon form av insats eller pris annars blir det aldrig bra poker Inte om man spelar för att träna, mot likasinnade, och går genom handen efteråt tillsammans. Vet inte om det var det OP hade i tankarna. Bra träning, och eftersom man spelar om handen efteråt med öppna kort och motiveringar, då vågar man inte spela dåligt. Skulle vara kul om det gick online. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykopaten Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 på tal om playmoney någon som har lust att stejka mig med 5k playmoney ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maartin Postad 18 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Aja om ni vill spela,så hittar ni mig på Mongo Martin på tiltpoker eller så kan ni skriva till super_artin@hotmail.com bey bey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts