svint0 Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 jaroiten: du har inte lust att förklara en formel eller dylikt för Surebets med 1X2 matcher? Citera
mira Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 SPEL #55Vad: PFA Player of the Year Spel: Steven Gerrard Odds: 1.50 Insats: €300 (15%) Bolag: Unibet HEJAR PÅ LIVERPOOL OCH STEVEN ÄR MIN HJÄLTE! Nä men ska försöka sälja han för 1.25 på Betfair, för där tradas han för 1.20... EDIT: SPEL #56Vad: PFA Player of the Year Spel: Steven Gerrard Odds: 1.95 Insats: €100 (5%) Bolag: Scandicbookmakers Jävla pissnissar. Tänkte fläska in några hundra € när jag så oddset. Dock så har de en limit på €100 deposit per dag och sen €67 på spelet. Men men får ju lätt minst 1.4 på Betfair så gratis pengar är gott.. EDIT: Lyckades få in hela hundringen till 1.95 iaf. Och redan sålt €125 till 1.25 på Betfair. *smaskens* Fläska på kan du ju drömma om att få göra på Scandic. Då dom inte vill ta så stora risker på sina spel. Dom har väl en limit på €100 på varje spel och vinner du så går det snabbt ner, då dom är snabba på att se om man utnyttjar deras misstag. Jag har max gjort 10 bets på Scandic och fick snabbt sänkt limit från 1000SEK som var max, ner till 100SEK. Och bara för att jävlas så fortsatte jag att spela för 100SEK, då gjorde dom en utbetalning och stängde mitt konto. Detta hände för ca 3år sedan och jag tror inte dom har ändrat "strategi" sedan dess. Citera
mira Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 hej har börjat lite med det här med surebets och valuebets. jag undrar hur ofta ogiltigförklarar bolagen dina bets och du står med skägget i brevlådan och har lagt ett mega surebet? (okej du kan ju hitta någon annan och minimera dina förlusterI) men hur ofta händer det? Jag har aldrig varit med om det. "Lagt kort ligger" lixom. En liten varning. Bolagen kan cancellera spelen hur dom vill. Dom har en del paragrafer på sin sida. T ex felsatt odds mm. Vissa bolag är tom så fula att dom väntar efter match och ser om den sitter eller ej om den sitter så cancellerar dom den. Och tro inte att detta händer bara på "små okända bookies" det händer även på Unibet, Ladbrokes mm. Citera
mira Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 jaroiten: du har inte lust att förklara en formel eller dylikt för Surebets med 1X2 matcher? Varför behöver du en formel som förklarar när andra kan räkna ut det åt dig http://www.drpunter.com/tools/arbitrage.php Själv tycker jag inte det är värt tiden eller pengarna att hålla på så här. Spela och laya istället så får du surebets iaf. Citera
Cyntax Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 jaroiten: du har inte lust att förklara en formel eller dylikt för Surebets med 1X2 matcher? Varför behöver du en formel som förklarar när andra kan räkna ut det åt dig http://www.drpunter.com/tools/arbitrage.php Själv tycker jag inte det är värt tiden eller pengarna att hålla på så här. Spela och laya istället så får du surebets iaf. Mitt excelark är coolare. Jag gjorde ett Excelark som automatiskt räknar ut om du har hittat ett surebet. Det bästa och coolaste med arket är att du kan välja vinstfördelningen! Screenshot på mitt fina ark. (PW: hejhej) I mitt exempel har jag oddsen: 2,45 - 3,45 & 5,25. Exemplet ger ett surebet värde 12,55% vid insatsfördelningen 45,94%, 32,62% och 21,44%. Men om jag istället väljer att lägga hela vinsten på 1'a är fördelningen 51,97% 28,99% & 19,05%. Då är vinsten 27,32% på 1'a, men 0% på X och 2'a. Citera
mira Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Mitt excelark är coolare. Jag gjorde ett Excelark som automatiskt räknar ut om du har hittat ett surebet. Det bästa och coolaste med arket är att du kan välja vinstfördelningen! Screenshot på mitt fina ark. (PW: hejhej) I mitt exempel har jag oddsen: 2,45 - 3,45 & 5,25. Exemplet ger ett surebet värde 12,55% vid insatsfördelningen 45,94%, 32,62% och 21,44%. Men om jag istället väljer att lägga hela vinsten på 1'a är fördelningen 51,97% 28,99% & 19,05%. Då är vinsten 27,32% på 1'a, men 0% på X och 2'a. Good!!! Höll själv på med detta för ett antal år sedan. För i 99% av fallen så är bara 1 odds som är ett överodds och därför ska "risken" ligga där. Det som fick mig att sluta var: 1) Att ligga ute med pengar på ett 40-50tal bookies gillade jag inte, speciellt då många höll på och krånglade med utbetalningen mm. Och konsekvenserna med det. 2) Då man på dom flesta bookies bara kunde sätta in med VISA och tog ungefär 2,5% i avgifter. Och 2,5% är mycket i det här "branschen". 3) Bookies började titta på varandras odds för att inte sticka ut för mycket. Och nu för tiden om dom sticker ut för mycket så ändras det väldigt snabbt. Förut så stod dom för sina odds. 4) Strypta limitar och bookies som med en massa olika medel gjorde att man inte förblev kund hos dom. mm mm... Sorry jaroiten att jag kladdar i din tråd. Citera
logicsense Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Såja det ger följande statistik efter 50 spel: Citat: Antal spel: 50 Omsättning: €2160 Netto: +€295.6 Träffprocent: 60% (30/50) ROI: 113.7% Medelodds: 2.1 Riktigt imponerande! Har kollat lite på surebets, har främst kört med BetFair, Laddies, NordicBet och Unibet. Om jag ska involvera 2 sajter till - vilka skulle du rekommendera då? Citera
jaroiten Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Postad 23 April , 2006 Såja det ger följande statistik efter 50 spel: Citat: Antal spel: 50 Omsättning: €2160 Netto: +€295.6 Träffprocent: 60% (30/50) ROI: 113.7% Medelodds: 2.1 Riktigt imponerande! Har kollat lite på surebets, har främst kört med BetFair, Laddies, NordicBet och Unibet. Om jag ska involvera 2 sajter till - vilka skulle du rekommendera då? Betfair är ett måste sen kan du ju välja någon annan. Men du måste nästan ha mer än 2 sajter för att lyckas hitta surebets med jämna mellanrum.. Citera
jaroiten Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Postad 23 April , 2006 STEVIE G! At a gala ceremony in London's Grosvenor House Hotel this evening, the Liverpool captain beat off competition from Wayne Rooney, Frank Lampard, Thierry Henry, John Terry and Joe Cole to land the top honour. The award finishes off a sensational weekend for Gerrard after he helped Liverpool into the FA Cup final with an excellent display against Chelsea yesterday. With 19 goals to his name, Gerrard currently sits at the top of the goalscoring charts at Anfield and has played an inspirational role in the Reds' securing Champions League football for next season with three games to spare. Hade ingen aning om att de skulle gå ut med vinnaren så här tidigt. Men men det gjorde dom visst.. UNIBET HAR FORTFARANDE 1.25 I ODDS PÅ STEVEN GERRARD! SPELA!! Troligtvis blir det voidat, men inget att förlora lixom.. Citera
Cyntax Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 UNIBET HAR FORTFARANDE 1.25 I ODDS PÅ STEVEN GERRARD! SPELA!! Bortkastad tid. Detta är ett typexempel på spel dom kommer att annulera. Citera
jaroiten Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Postad 23 April , 2006 UNIBET HAR FORTFARANDE 1.25 I ODDS PÅ STEVEN GERRARD! SPELA!! Bortkastad tid. Detta är ett typexempel på spel dom kommer att annulera.Jaja kanske det. Men man har iaf inget att förlora på spelet.. Citera
logicsense Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Citat: Såja det ger följande statistik efter 50 spel: Citat: Antal spel: 50 Omsättning: €2160 Netto: +€295.6 Träffprocent: 60% (30/50) ROI: 113.7% Medelodds: 2.1 Riktigt imponerande! Har kollat lite på surebets, har främst kört med BetFair, Laddies, NordicBet och Unibet. Om jag ska involvera 2 sajter till - vilka skulle du rekommendera då? Betfair är ett måste sen kan du ju välja någon annan. Men du måste nästan ha mer än 2 sajter för att lyckas hitta surebets med jämna mellanrum.. Jo, jag har redan 4 sajter, nu ber jag om ytterligare 2, några förslag Citera
jaroiten Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Citat: Såja det ger följande statistik efter 50 spel: Citat: Antal spel: 50 Omsättning: €2160 Netto: +€295.6 Träffprocent: 60% (30/50) ROI: 113.7% Medelodds: 2.1 Riktigt imponerande! Har kollat lite på surebets, har främst kört med BetFair, Laddies, NordicBet och Unibet. Om jag ska involvera 2 sajter till - vilka skulle du rekommendera då? Betfair är ett måste sen kan du ju välja någon annan. Men du måste nästan ha mer än 2 sajter för att lyckas hitta surebets med jämna mellanrum.. Jo, jag har redan 4 sajter, nu ber jag om ytterligare 2, några förslag Sorry, my bad. Jadu ingen expert på sånt här. Men Nordicbet och Betsafe är rätt så bra. Citera
jaroiten Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Hade lite misflyt igår och både Rosenborg och Bremen spela 0-0 så back €80 då. Men iofs så fixa jag in lite cash på surebetet. Nåja, ska ta ut surebetet ur bokföringen för fonden då statistiken i så fall blir misvisande och här kommer 3 nya tennis lir. SPEL #55Vad: Spadea - Costa Spel: Spadea Odds: 1.55 Insats: €40 (2%) Bolag: Betfair SPEL #56Vad: Mirnyi - Karlovic Spel: Mirnyi Odds: 1.68 Insats: €40 (2%) Bolag: Betfair SPEL #58Vad: Mathieu - Marin Spel: Mathieu Odds: 1.25 Insats: €40 (2%) Bolag: Betfair Alla tre är tennis lir ifrån Barcelona. Citera
Druiden Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Hade lite misflyt igår och både Rosenborg och Bremen spela 0-0 så back €80 då. Men iofs så fixa jag in lite cash på surebetet. Nåja, ska ta ut surebetet ur bokföringen för fonden då statistiken i så fall blir misvisande och här kommer 3 nya tennis lir. SPEL #55Vad: Spadea - Costa Spel: Spadea Odds: 1.55 Insats: €40 (2%) Bolag: Betfair SPEL #56Vad: Mirnyi - Karlovic Spel: Mirnyi Odds: 1.68 Insats: €40 (2%) Bolag: Betfair SPEL #58Vad: Mathieu - Marin Spel: Mathieu Odds: 1.25 Insats: €40 (2%) Bolag: Betfair Alla tre är tennis lir ifrån Barcelona. Fler än jag som läser spelanalys.nu tror jag!? Grattis till fina resultat Citera
jaroiten Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Fler än jag som läser spelanalys.nu tror jag!? Grattis till fina resultat Jo det stämmer, jag har ju redan sagt att jag tar många av mina spel ifrån spelanlays och bettingadvice. Iofs dock. Fast hittills ligger jag dock back ca €70 på mina spel som jag följt från spelanalys fond. Mina stats på "ryggningar": Bettingadvice forumet: +€75Bettingadvice Pick of the day: -€68 Spelanalys forumet: +€109 Spelanalys fonden: -€70 Egna rekar: +€165 Citera
Cyntax Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Fler än jag som läser spelanalys.nu tror jag!? Grattis till fina resultat Jo det stämmer, jag har ju redan sagt att jag tar många av mina spel ifrån spelanlays och bettingadvice. Iofs dock. Här kommer ett tips från Cyntax på en sajt med tips på amerikansk sport: http://www.fezziksplace.com - "sign up" för hans nyhetsbrev! Citera
jaroiten Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Det går tungt för Spadea och han ser ut att förlora mot veteranen Costa, ajaj. Slänger in ett litet lir på DIF - IFK GBG som jag ska se ikväll. SPEL #59Vad: Djurgårdens IF - IFK Göteborg Spel: X/DIF (halvtid/fulltid) Odds: 5.75 Insats: €11 (ca0.5%) Bolag: Betfair Känns som det kan vara 0-0 rätt så länge och i andra halvlek jobbar DIF in 1-0. Är dessutom "shortstackad" på mitt Betfair konto, efter att de fick hantera den förlorande sidan av mitt surebet, så får bli en ministake här... Citera
Burran Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Känns som det kan vara 0-0 rätt så länge och i andra halvlek jobbar DIF in 1-0. MEGAKLONK Citera
jaroiten Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Känns som det kan vara 0-0 rätt så länge och i andra halvlek jobbar DIF in 1-0. MEGAKLONK JESS! Citera
jaroiten Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 SPEL #60Vad: St. Louis Cardinals - Pittsburgh Pirates Spel: St. Louis (-1.5), dvs de ska vinna med två runs eller mer Odds: 1.82 Insats: €40 (2%) Bolag: Unibet ^^Baseball lirSPEL #61Vad: Calatrava - Vicente Spel: Vicente Odds: 1.50 Insats: €40 (2%) Bolag: Betfair ^^ Barcelona tennis Citera
jaroiten Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 SPEL #62Vad: Artmedia Petrzalka - Nitra Spel: Artmedia Odds: 1.50 Insats: €40 (2%) Bolag: Expekt Slovakisk fotboll... Ska försöka komma med en lite större update imorgon när jag passerar 60 spel. Citera
jaroiten Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 SPEL #63Vad: SK Gaming - Catch Gamer Spel: SKG Odds: 1.52 Insats: €40 (2%) Bolag: Nordicbet Inte fan ska väl norrbaggarna ha någon chans mot SK Gaming! Citera
jaroiten Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Postad 25 April , 2006 Får bli två spel ifrån finska Veikkausliiga: SPEL #64Vad: FC Haka - TPS Spel: Över 2.5 mål Odds: 2.2 Insats: €40 (2%) Bolag: Nordicbet SPEL #65Vad: FC Haka - TPS Spel: Haka Odds: 1.75 Insats: €60 (3%) Bolag: Nordicbet Slänger in ett snooker lir också: SPEL #66Vad: Shaun Murphy - Peter Ebdon Spel: Ebdon Odds: 2.50 Insats: €40 (2%) Bolag: Expekt Citera
jaroiten Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Postad 25 April , 2006 Två spel på kvällens Champions League: SPEL #67Vad: Villarreal - Arsenal Spel: No goalscorer to be booked Odds: 1.53 Insats: €40 (2%) Bolag: Nordicbet SPEL #68Vad: Villarreal - Arsenal Spel: No booking in the first 15 min Odds: 1.55 Insats: €40 (2%) Bolag: Nordicbet Citera
Recommended Posts