Gå till innehåll

Är det dags? /VT2006


Recommended Posts

"ÄR DET DAGS????"

 

Ska försöka fixa så vi kan spela den 15:e!

 

Det som är just nu är att vi inte kommer att spela på det gamla stället någon mera, så det jag sitter o jobbar med är flytten till det nya stället.

 

Det nya stället är dock inte färdigrenoverat, så vi kommer att hålla till i källaren så länge.

 

Det gamla stället är lite svårtillgängligt då husansvarige lämnat iväg nycklarna. Där ligger grunden till den torra informationen... jag vet inte vad som händer.

 

Så lyckas jag bara säkra flytten så är det spel på söndag.

-------------

 

Temporärt spelschema är i princip klart. Men jag vågar inte sätta dit ngn större turnering förrän jag vet att det nya stället klarar det. Därför låter jag den stanna i min celibatdator o inte föröka sig.

 

Ngt nytt och i princip säkert är medlemskapet:

300 kommer det att kosta. Fördelningen:

-50 går till Svenska Pokerförbundet (SVEPOF)

-100 går till medlemmen att använda till UPS-turnering

-150 går till UPS (i jakten på en egen lokal).

 

Medlemskap i SVEPOF innebär att vi kan spela på alla SVEPOF-anslutna klubbar utan att betala medlemskap och att alla SVEPOF-medlemmar får spela hos oss gratis. Dessutom får endast SVEPOF-medlemmar spela SM.

Anledningen att vi måste ta 300 i medlemskap är för att SVEPOF kräver att vi måste ta minst 300.

 

--------------

 

Nu vet ni situationen! Hoppas verkligen vi ses den 15:e!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...