Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Har du testat det där liret Big Less tipsade om? Det där med fyra siffror, menar jag. Jag har själv stött på det på stan ganska många gånger, det är verkligen så kanon som Big Less säger. Kommer man bara på maskinens fyra vinstsiffror verkar man kunna vinna hur mycket som helst! Jag kommer dock inte heller på vad det heter, men jag tror det slutar på k...

Nej tyvärr har jag inte testat det:( frågat all mina kompisar om det men ingen vet vad jag pratar om... Men får fortsätta söka, känner en del som lirar en del spel, dme bör veta ngt.

En JV fri dag idag och istället ska jag lira lite cashgame på party ikväll, känner mig ganska pokersugen vilket förhoppningsvis ska resultera i vinst.

Ha en bra kväll

• Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hej, tyvärr så kommer jag lämmna min JV dagbok under ett tag, ska satsa lite mer på pokern och ta ett break från JV.

Lirade lite NL 2/4 igår på party, segt fast +70$

Känns som att jag hittat något som är lika roligt som JV, så¨ska testa spelet och förhoppningsvis sen komma tillbaka och bli en ännu bättre JV spelare, vi ses säkert igen, när ja börjar lira igen tar jag upp min dagbok, kanske skriver lite pokerhänder då och då.

Ha det bra alla som skrivit och läst min dagbok under denna tid, vi ses snart igen.

Brillo

• Skapa nytt...