Wiznakh Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Jag har en vän som är en av de sjukaste, och bästa, pokerspelare jag träffat. Han är dock förjävla dålig på money management, och växlar med att en vecka krossa 30/60 på stars och vinna bra mycket, till att nästa vecka ta ut en stor slant, och självklart torska resten eftersom han vägrar gå ner i nivå... det vill säga han varvar proffsmässigt spel med riktiga tiltsessioner, dock plussar han riktigt ordentligt i längden. Vi har rått honom att starta en pokerdagbok.. men han "orkar" inte.. därför har han sagt att jag, och en till av våra vänner får skriva ÅT honom.. är det tilllåtet? Jag kan garantera en rolig läsning. * Flytt till "Om POKERFORUM.nu" - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Klart man får! Kör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Intressant koncept och kul idé! Starta en dagbok på försök, så får vi se om den blir så bra som utlovat. Blir den inte det plockar vi bara bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Jag skriver ju om min fru, så det borde man få... sålänge det är bra läsning så ser jag inte varför det skulle vara något att invända mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts