Donner Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Born to be wild - Steppenwolf. Jag har då aldrig hört någon annan låt av dem i varje fall. The Pusher med Steppin Wolf är oxå en hit. Båda två är med på soundtracket till Easy Rider. Citera
P_kungen Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Cutting crew- (I just) died in your arms tonight Citera
Nusseman Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Deep Blue something (tror jag de hette) - Breakfast at Tiffany's Spin doctors - Two Princes Citera
stitchio Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Spin doctors - Two Princes Phew vågade inte skriva den, dom kanske hade släppt mer! Den får min röst iaf! Citera
Donner Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Slänger in Tainted love med Soft Cell oxå. Citera
Ziner Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Herbie tror den hette : pick it up Citera
TotalFarsa Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Skakade rätt mycket rumpa till Herbies Big funky dealer när den var poppis på 90-talet så man kanske kan kalla Herbie 2HitWonder? /TF - Citera
Vinden Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 "Black Betty" av Ram Jam. Låten som hamnar överst på min lista när man sammanställer seklets sämsta låtar. Citera
Smygaren Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 ...var en låt som kring 1980 spelades otroligt mycket. Hur många kommer ihåg artistens namn? *** SVARET KOMMER NÅGRA RADER LÄNGRE NER *** Partick Hernandez. Någon som hört fler låtar med honom? Nä, jag trodde väl inte det! Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Någon som hört fler låtar med honom? Nä, jag trodde väl inte det! Än vilken låt? Citera
albin Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Hanson - Mmmbop är väl ett bra exempel.. Har väl släppts samlingsskivor under namnet Absolute one hit wonders eller nått sånt....Brukar ladda ner liknande skivor och ha musiktävling på förfester...Rätt kul faktiskt...alla kan låtarna men ingen kommer ihåg artisten EDIT: Europe - The final countdown är en annan som faller under kategorin även om det spelades lite annan skit med dom under en period. Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Hanson - Mmmbop är väl ett bra exempel.. Nej, ett riktigt skitexempel. Dels pga den inneboende skitigheten i låtens estetik, dels för att ungjävlarna hade ett flertal hits. Citera
Donner Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Någon som hört fler låtar med honom? Nä, jag trodde väl inte det! Än vilken låt? Står i rubriken på smygarens inlägg. Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Någon som hört fler låtar med honom? Nä, jag trodde väl inte det! Än vilken låt? Står i rubriken på smygarens inlägg. Ah, antagligen första gången jag har sett någon använda rubrik i ett svar. Tänk vad mycket skoj man kan smyga in där Citera
Donner Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 EDIT: Europe - The final countdown är en annan som faller under kategorin även om det spelades lite annan skit med dom under en period. LITE annan skit! Rock the night, Superstitious, Prisoners in paradise, Carrie m.fl var alla riktiga hits på 80-talet. Pinsamt att se Europe nämnas i en one-hit-wonder tråd. Bland de bästa band Sverige har fått fram i kategorin rock. EDIT. måste rätta mig själv innan nån annan gör det. Prisoners in paradise släpptes i början på 90-talet. Citera
albin Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 LITE annan skit! Rock the night, Superstitious, Prisoners in paradise, Carrie m.fl var alla riktiga hits på 80-talet. Pinsamt att se Europe nämnas i en one-hit-wonder tråd. Bland de bästa band Sverige har fått fram i kategorin rock. Kan inte rå för att du är ett troget Europe fan...själv var jag bara 8 år på tiden det begav sig..Men jag tror många med mig inte kan nämna fler låtar med pudelfrillorna...eventuellt skulle det vara Superstitious då.. Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 LITE annan skit! Rock the night, Superstitious, Prisoners in paradise, Carrie m.fl var alla riktiga hits på 80-talet. Pinsamt att se Europe nämnas i en one-hit-wonder tråd. Bland de bästa band Sverige har fått fram i kategorin rock. Kan inte rå för att du är ett troget Europe fan...själv var jag bara 8 år på tiden det begav sig..Men jag tror många med mig inte kan nämna fler låtar med pudelfrillorna...eventuellt skulle det vara Superstitious då.. Sanningen kretsar inte kring din begränsade musikkunskap Citera
albin Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Sanningen kretsar inte kring din begränsade musikkunskap durå Citera
retorik Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 bye bye Johnny med Return Life is life med ???? Citera
Nusseman Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Life is life med ???? LIVE is life med Opus Citera
Papa Kubo Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Haha, äntligen får Nusseman visa prov på sina häpnadsväckande musikkunskaper. Citera
albin Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Luniz - I got 5 on it...om inte det är ett one hit wonder ger jag fan upp.. Citera
ÅttiseX Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Mmm Mmm Mmm Mmm - Crash Test Dummies Citera
Recommended Posts