Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 2 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 221
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mitt första inlägg -tacksam för svar.

 

Jag satte in 500 E på martinspoker med bonuskoden novdeposit - 100% upp till 600 E. Jag behöver alltså 2 500 VIP för att cleara bonusen. Men efter att ha spelat upp mig till 800 E så lyckades jag spela ned mig till 500 E efter en massa utdragningar som gjorde mig riktigt lack.

 

Så jag cashade ut mina 500 E efter att ha spelat in 1 500 VIP. Min fråga är om jag behöver samtliga 2 500 VIP för att få bonusen. På martinspoker stod det att man fick 20 E per 100 VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja ha tips på den enklast clearade bonusen inom prima eller ipoker nätverken (egentligen som funkar med PokerOffice2). Körde bet365 bonus nyss, så tips på en lika enkel bonus som den vore gott!

 

(Jag har lite drygt 200 Euro att sätta in)

 

Dreamlandpoker.com läs igenom bonustråden så hittar du den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja ha tips på den enklast clearade bonusen inom prima eller ipoker nätverken (egentligen som funkar med PokerOffice2). Körde bet365 bonus nyss, så tips på en lika enkel bonus som den vore gott!

 

(Jag har lite drygt 200 Euro att sätta in)

 

Dreamlandpoker.com läs igenom bonustråden så hittar du den.

 

(har givitvis läst tråden, men den växer fort och det är inte så lätt att hitta vad som passar bäst för mig.)

 

Låter som en ganska lätt bonus, dock så är den B2B (där funkar väl inte PokerOffice2?) men jag tror jag testar att köra den iaf. Så tack för tipset, men fler tips/rekomendationer mottages gärna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggade mig på Dreamlandpoker, men dom har inte fått något mail av dom så att jag kan aktivera kontot. Detta trots att jag skickat ett extra mail, och när jag testar "lost password" funktionen står det att dom sänt mig ett mail men inget kommer (har inget spamfilter inkopplat).

 

Så jag letar fortfarande efter en sida med lätt clearad bonus, där PokerOfice2 funkar? Vilken är den lättaste bonusen inom iPoker nätverket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang Doyles room.

 

Håller på för fullt att cleara den bonusen själv, kan dock säga att den är ganska dryg. Jag spelar på $1/2 och $2/4 NL 3 eller 4 bord samtidigt. Har säkert lagt ner 25-30 tim redan och är nu uppe i ca 55000 points.

 

Motståndet är väldigt varierande, dock inte alltför svårt. ;) Flest spelare på kvällar/nätter Svensk tid.

 

Hoppas det hjälpte dig lite.

 

Mvh // mike

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det någon som testat bonusen på 50% på 600 dollar, med ett krav på 37 000 poäng? verkar väldigt bra, vill gärna använda den om den rekomenderas... vc...

 

Ingen?

 

Tänkte scouta denna lite men hittar ingen info om den bonusen på deras sida? Lite mer info om denna bonusen så kan jag nog hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, jag har ingen aning, jag har bara läst i denna tråden om den bonusen...

 

Okay, den kanske inte finns på riktigt :D

Nä, men den hade varit rätt okay annars, det är en form av rakeback deal men väldigt bra sådant, contributed, speciellt om man spelar högt.

 

Är det någon som känner till nåt om denna bonus så får dom gärna posta info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...