Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 221
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Mitt första inlägg -tacksam för svar.

Jag satte in 500 E på martinspoker med bonuskoden novdeposit - 100% upp till 600 E. Jag behöver alltså 2 500 VIP för att cleara bonusen. Men efter att ha spelat upp mig till 800 E så lyckades jag spela ned mig till 500 E efter en massa utdragningar som gjorde mig riktigt lack.

Så jag cashade ut mina 500 E efter att ha spelat in 1 500 VIP. Min fråga är om jag behöver samtliga 2 500 VIP för att få bonusen. På martinspoker stod det att man fick 20 E per 100 VIP.

Postad
Min fråga är om jag behöver samtliga 2 500 VIP för att få bonusen. På martinspoker stod det att man fick 20 E per 100 VIP.

Jepp du måste fixa 2500 Vips för att få ut bonusen.

Postad

Skulle vilja ha tips på den enklast clearade bonusen inom prima eller ipoker nätverken (egentligen som funkar med PokerOffice2). Körde bet365 bonus nyss, så tips på en lika enkel bonus som den vore gott!

(Jag har lite drygt 200 Euro att sätta in)

Postad
Skulle vilja ha tips på den enklast clearade bonusen inom prima eller ipoker nätverken (egentligen som funkar med PokerOffice2). Körde bet365 bonus nyss, så tips på en lika enkel bonus som den vore gott!

Dreamlandpoker.com läs igenom bonustråden så hittar du den.

Postad
Hur gör man för att få den bra bonusen på Victor Chandler? Det står bara om en äldre deposit bonus på deras hemsida, 25% max 200$ eller nått...

koden som jag har fått på victor chandler heter newyear06 men vet ej om den funkar bara för mej eller för alla.

Postad
Fan, då får man väl sätta in stålarna igen och börja grinda 0,25/0,50. Tack för svaret.

NEJ, du behöver inte spela 2500 VIP för att få ut någon bonus. Bonusen betalas ut med €20/100 VIP efter 90 dagar. Har du spelat 1500 VIP får du 90 dagar efter insättningen €300.

Postad

Dreamlandpoker.com läs igenom bonustråden så hittar du den.

(har givitvis läst tråden, men den växer fort och det är inte så lätt att hitta vad som passar bäst för mig.)

Låter som en ganska lätt bonus, dock så är den B2B (där funkar väl inte PokerOffice2?) men jag tror jag testar att köra den iaf. Så tack för tipset, men fler tips/rekomendationer mottages gärna.

Postad

Är det ngn som kan berätta om det krävs ngn speciell kod för att få den 50% 600$ bonusen på Victor Chandler? Är det lätt eller svårt att spela in de 37k poängen som krävs?

tackar

Postad

Reggade mig på Dreamlandpoker, men dom har inte fått något mail av dom så att jag kan aktivera kontot. Detta trots att jag skickat ett extra mail, och när jag testar "lost password" funktionen står det att dom sänt mig ett mail men inget kommer (har inget spamfilter inkopplat).

Så jag letar fortfarande efter en sida med lätt clearad bonus, där PokerOfice2 funkar? Vilken är den lättaste bonusen inom iPoker nätverket?

Postad

Tja!

Har precis rensat betfreds bonus, nu tänkte jag ge mig på doyles. Hittade en på 110% upp till 660$, krävs 132.000 Action Points. Är de lätta att samla. har aldrig spelat på deras nätverk innan?

Postad

Ang Doyles room.

Håller på för fullt att cleara den bonusen själv, kan dock säga att den är ganska dryg. Jag spelar på $1/2 och $2/4 NL 3 eller 4 bord samtidigt. Har säkert lagt ner 25-30 tim redan och är nu uppe i ca 55000 points.

Motståndet är väldigt varierande, dock inte alltför svårt. ;) Flest spelare på kvällar/nätter Svensk tid.

Hoppas det hjälpte dig lite.

Mvh // mike

Postad
är det någon som testat bonusen på 50% på 600 dollar, med ett krav på 37 000 poäng? verkar väldigt bra, vill gärna använda den om den rekomenderas... vc...

Ingen?

Tänkte scouta denna lite men hittar ingen info om den bonusen på deras sida? Lite mer info om denna bonusen så kan jag nog hjälpa dig.

Postad
ja, jag har ingen aning, jag har bara läst i denna tråden om den bonusen...

Okay, den kanske inte finns på riktigt :D

Nä, men den hade varit rätt okay annars, det är en form av rakeback deal men väldigt bra sådant, contributed, speciellt om man spelar högt.

Är det någon som känner till nåt om denna bonus så får dom gärna posta info.

Postad

Bonushorat en del men lagt ner sen en tid tillbaka..

Dock har min tjej börjat lite så min fråga är:

Är det väldigt tight på gamla partynätverket? (empire, multipoker, intertops)

0,5/1 FL är väl det som gäller för hennes del..

Postad

skulle sätta in pengar på dreamlandpoker men då stod det att mitt visakort redan använts på ett annatkonto. antar att dom menar det jag har på martinspoker då. är det tillåtet att använda samma kortnummer på olika b2bsiter?