Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 2 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 221
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skapade precis ett konto hos partyPoker vid PF.nu (kod PFNU20)

 

När jag loggar in så får jag ett meddelande om en 20% Deposit Bonus upp till $100 med kod "WOWREAL" krav x7

"This offer cannot be clubbed along with any other deposit / signup bonus offer"

 

Ska jag använda "WOWREAL" koden när jag gör första deposit eller räcker det med PF.nu koden som jag angav vid signup. (Eller ska jag använda båda)

 

SignUp-PFNU20 ligger redan som "Bonus Pending" på bonus kontot.

Dock är det $0 ännu men det är ju för att jag inte satt in några pengar ännu.

 

/ TK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"To have the bonus released into your account you have to play play enough hands to get 500 VIP withing 30 days.

 

1 VIP-point is rewarded for every hand you have been dealt cards in that has been raked with €0.50 or more, regardless if you have put money into the pot or not.

After the above requirements have been met the bonus will be added to your account within 30 days of your first deposit."

 

Så det verkar som det inte var så smart att bara sätta in 20 eftersom du måste spela lika mycket innan du får din bonus som om du satt in max...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen på bet365 får man ut efter 500 rakade händer står det. Jag har dock för mig att man inte kunde ta ut de pengarna utan att först omsätta dem på betting. Kan inte se nån sån information på deras hemsida. Blandar jag ihop bet365 med någon annan sida??

 

Det är inget krav att omsätta pengarna på sportsbetting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skapade precis ett konto hos partyPoker vid PF.nu (kod PFNU20)

 

När jag loggar in så får jag ett meddelande om en 20% Deposit Bonus upp till $100 med kod "WOWREAL" krav x7

"This offer cannot be clubbed along with any other deposit / signup bonus offer"

 

Ska jag använda "WOWREAL" koden när jag gör första deposit eller räcker det med PF.nu koden som jag angav vid signup. (Eller ska jag använda båda)

 

Om du använder WOWREAL kommer den att bli "elapsed" och PFNU20 kommer att gälla. Ingen mening att skriva in WOWREAL alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen på bet365 får man ut efter 500 rakade händer står det. Jag har dock för mig att man inte kunde ta ut de pengarna utan att först omsätta dem på betting. Kan inte se nån sån information på deras hemsida. Blandar jag ihop bet365 med någon annan sida??

 

Det är inget krav att omsätta pengarna på sportsbetting.

 

Om man nu får ut sin bonus, ganska många som har problem med det för att bet365 säger att dom spelar för tight.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu får ut sin bonus, ganska många som har problem med det för att bet365 säger att dom spelar för tight.

 

Va? Har jag aldrig hört talas om. Jag har aldrig haft problem att få ut min bonus. Enda problemen som jag hört är folk som försökt cleara bonusen på lägre nivåer än vad som var tillåtet. Inte så konstigt om man inte får ut bonusen då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu får ut sin bonus, ganska många som har problem med det för att bet365 säger att dom spelar för tight.

 

Va? Har jag aldrig hört talas om. Jag har aldrig haft problem att få ut min bonus. Enda problemen som jag hört är folk som försökt cleara bonusen på lägre nivåer än vad som var tillåtet. Inte så konstigt om man inte får ut bonusen då.

 

Finns spelare på 2+2 och bonuswhores forum som blivit nekade bonusen då dom har spelat för tight.

 

Bet365 hänvisade dom till följande stycke som står på promotionsidan:

 

“The offer is available to genuine players only, genuine players being ones that are active /participating in games with the intention of winning pots. Any players who attempt to abuse the offer by contributing only the small/big blinds with no intention to actively participate in games will forfeit the right to claim any bonus chips.”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bet365 blir ju inte första siten i historien som vidtar åtgärder mot "bonushoror" som bara dyker upp när det är lättclearade pengar att hämta. Tråkigt dock att de inte kan vara lite tydligare utan det är mer

 

bozzzo - precis som tandem säger så är det ingen mening att skriva in den koden då det pf.nu koden redan gäller om du nu skrivit in den...

 

anegym och dewe66 - bonusen betalas ut i etapper om 10 €

och det krävs 100VIP per €10.
vilket innebär att du behöver samla ihop 200 vips för att få ut din bonus om 20€.

 

Via denna kampanj så får du som ny spelare hos på HeyPoker en 100% max €200 i sign-up bonus, bonusen utbetalas efter 30 dagar och det krävs 100VIP per €10.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter mycket frågor och skriverier den senaste tiden om B2B:s alla "sign-up"-bonusar har jag försökt sammanföra alla befintliga. Det blev en rejäl lista. För att den ska vara hanterbar har jag lagt den som en excel-fil på en hemsida. Håll till godo!

 

http://medlem.spray.se/gapeno

 

EDIT: Hittar ni något som är fel, eller fler bonusar, meddela mig gärna så ändrar jag dokumentet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter mycket frågor och skriverier den senaste tiden om B2B:s alla "sign-up"-bonusar har jag försökt sammanföra alla befintliga. Det blev en rejäl lista. För att den ska vara hanterbar har jag lagt den som en excel-fil på en hemsida. Håll till godo!

 

http://medlem.spray.se/gapeno

 

EDIT: Hittar ni något som är fel, eller fler bonusar, meddela mig gärna så ändrar jag dokumentet.

 

Tackar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu får ut sin bonus, ganska många som har problem med det för att bet365 säger att dom spelar för tight.

 

Va? Har jag aldrig hört talas om. Jag har aldrig haft problem att få ut min bonus. Enda problemen som jag hört är folk som försökt cleara bonusen på lägre nivåer än vad som var tillåtet. Inte så konstigt om man inte får ut bonusen då.

 

Finns spelare på 2+2 och bonuswhores forum som blivit nekade bonusen då dom har spelat för tight.

 

Bet365 hänvisade dom till följande stycke som står på promotionsidan:

 

“The offer is available to genuine players only, genuine players being ones that are active /participating in games with the intention of winning pots. Any players who attempt to abuse the offer by contributing only the small/big blinds with no intention to actively participate in games will forfeit the right to claim any bonus chips.”

 

Dom har borjat gora detta med Svenskar med nu.

 

Btw fick sportinbets gratisbonus pa 100 SEK som jag nu har spelat upp till $100 genom att vinna $50 pa cashgames och sen vann jag en turnering.

Kan jag ta ut dom har pengarna nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om det finns nån annan reload bonus på martinspoker som funkar. Tog NOVRELOAD i går då borde ju decreload också funka lr?

 

Menar du Crazy Christmas bonusen? Har inte hört talas om decreload...

 

faktum är att läser man BW så funkar koden decreload på martins... jag har själv inte använt den för jag tycker det börjar bli lite väl mycket bonus abuse av det hela... dessutom är den 10x och det finns det gott om på b2b.

 

Crazy Chrismas bonusen är däremot död.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...