Hajzy Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Vad ska man göra i detta läge när det finns färgchans ute? Players: Firenze74 (EUR 22,21 in seat 4) JAG (EUR 15,60 in seat 5) Dealer: Firenze74 Small Blind: JAG (0,10) Big Blind: Firenze74 (0,20) JAG was dealt: Th - 8c JAG Raise (0,60) Firenze74 Call (0,50) Flop 9s - 3d - 7d JAG Bet (1,00) Firenze74 Raise (2,00) JAG Call (1,00) Turn 9s - 3d - 7d - Jd JAG Bet (1,00) Firenze74 All-In (19,51) JAG ??? Det känns nästan inte som färg, för om han skulle ha haft det så skulle han väl vilja ha betalt? Vilka händer kan han sitta på? Jx Ad? Fast det är ju microlimit så han kan väl lika gärna sitta på färgen där? Är det syn eller fold som gäller i detta läge? Citera
spyse Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Väldigt svårt att säga, men tycker du bettar alldeles för lite på turn när du får in din hand, vilket gör att han kanske försöker stjäla. Jag brukar ofta sätta en note på spelare om dom bettar/raisar sina drag just för att undvika sånna här situationer. Men syn tycker jag. Har han färgen var glad att du inte sitter med fult inköp annars får du banka huvudet i väggen 57 gånger och gråta blod. Citera
Stoneburg Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag skulle gissa på tvåparet. Folk brukar inte gå all-in i små potter när de har nötterna utan försöka mjölka. Iofs kan han ha en låg färg och vara orolig för att bli utdragen. Citera
el_kryddo Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag gissar att han floppade trissen med ett pocketpar, och sedan miniraisade floppen lite fiskigt. Citera
Recommended Posts