Nusseman Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 snacka på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidde Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Nån som sitter med mig på table 8 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Alla de bästa fiskarna sitter på bord 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 TF leder på vårt bord så det är garanterat riggat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 TF leder på vårt bord så det är garanterat riggat Bah! Så gör Heypoker bara för att jag ska vara kvar en stund till och få förhoppningar! Höpp, rubrikfel, ikväll spelar vi PL, inte NL /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidde Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Riggen är emot mig ikväll, ligger under 4k efter två tvåpar som fått smisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Riggen är emot mig ikväll, ligger under 4k efter två tvåpar som fått smisk Två par är en rätt marginel hand. Åkte på en sådan direkt i första handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ReBs Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 YEY! Åkte ut först! Ställde lite för stor tro till min 66688 kåk.....som blev uppäten av en KKKAA kåk...RIGG!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidde Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Okej då, kan inte bara skylla på riggen Mitt spel är under all kritik också. Killen till vänster om mig får alltid triss och check-raisar mig när jag har nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Alltid lika kul att torska 80% av stacken mot nån som byter två till trissen, speciellt när de klonkar fyrtalet mot min högre triss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Alltid lika kul att torska 80% av stacken mot nån som byter två till trissen, speciellt när de klonkar fyrtalet mot min högre triss. Tungt. Har ni inte slagit på moderator riggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Jag ploackade upp 3456 klöver höjde blev återhöjd. Vi bytte ett var jag köpte in stegen han kåken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Men sluta syna först in! Det finns ju inte så dåligt spel det är och på mitt bord händer det i mer än varannan hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Tungt. Har ni inte slagit på moderator riggen? Nej, Johan är ju inte hemma från Vegas än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Jag ploackade upp 3456 klöver höjde blev återhöjd. Vi bytte ett var jag köpte in stegen han kåken Varför köpte du inte in straight fushen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Men sluta syna först in! Det finns ju inte så dåligt spel det är och på mitt bord händer det i mer än varannan hand. Mer pengar till dig (och det behöver du) Nusse told me to pott so I pott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidde Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 900 kvar, kom igen nu för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornand Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Okej då, kan inte bara skylla på riggen Mitt spel är under all kritik också. Killen till vänster om mig får alltid triss och check-raisar mig när jag har nåt. Känner mig bra skyldig till det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Jaha, där tomtade man bort sig då. Sämre än jag lirade min triss där kan man nog inte lira. Det var tom värre än att openlimpa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidde Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Okej då, kan inte bara skylla på riggen Mitt spel är under all kritik också. Killen till vänster om mig får alltid triss och check-raisar mig när jag har nåt. Känner mig bra skyldig till det Haha så det är du Hursomhelst behöver jag klonkskills om detta ska gå vägen 1175 i marker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Skiitspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidde Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Nu var man ute då, trodde min tvåparklonk skulle räcka med Essen i top, men så visar självklart han till vänster om mig upp en kåk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornand Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Nu var man ute då, trodde min tvåparklonk skulle räcka med Essen i top, men så visar självklart han till vänster om mig upp en kåk. Inte vilken kåk som helst heller Stand-pat, kåk på given... gg Zidde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Skiitspel. Tycker jag inte..../CL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 har fått stege 3 gånger innan bytet och alla gånger har alla foldat efter mitt första bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts