kydyl Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Neteller tar ju 1,9% vid valutakonverteringar som bekant men jag har ett svagt minne av att heypoker växlar internt och att det då inte tillkommer någon avgift. Stämmer det? Citera
kydyl Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Verkligen ingen som har en aning Citera
Hakka Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 De gånger jag satt in/tagit ut på heypoker har jag fått betala den där förbenade avgiften på 1.9%. Hutlöst säger jag... Citera
kydyl Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 De gånger jag satt in/tagit ut på heypoker har jag fått betala den där förbenade avgiften på 1.9%. Hutlöst säger jag... låter inge vidare. jag har sökt på forumet och hittat följande uttalande av heyjohan 1. Vi tar bara emot euro, men drar den mängd som det motsvarar i dollar från ditt NETeller-konto. Vilket borde betyda att man inte åker på netellers sunkkurs. Kanske HeyJohan kan reda ut det hela? Citera
HeyJohan Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 sostlind hade ett bra svar tidigare som kortfattat innebar följande: 1. Har du NETeller-kontot i euro så drar NETeller ingen växlingsavgift 2. Har du NETeller-kontot i dollar så drar NETeller växlingsavgift. Mvh Johan Citera
Recommended Posts