Gå till innehåll

På Prov: Fråga HeyJohan via Messenger


HeyJohan

Recommended Posts

På Prov:

Fråga HeyJohan via Messenger

 

Vi kommer under januari månad att påbörja fas 1 av implementering av en Messenger-support.

Innnan vi bemannar den med egen personal (som det är nu sköts vår support av 24h och eftersom de är så himla bra kommer vi att ha det så ett bra tag till) så besvaras alla frågor av undertecknad.

 

Har ni några saker som kräver snabba svar, idéer som ni vill bolla etc så adda mig och hör sen av er!

johan.hedberg@heypoker.com

 

Dock, med risk för att låta tråkig kan jag ibland ha svårt att hålla längre konversationer etc om det samtidigt ploppar upp 10 fönster, men jag ska göra mitt bästa för att hålla er alla glada och nöjda.

 

Steg 2 är att vi lägger in funktionen direkt på siten med 24/7-bemanning. Min närvaro är lite mer från-och-till :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något man inte ser delägarna i partypoker göra! Mysigt johan :] Akta dig för imanz bara, kommer säkert skicka massa söta hjärtan och blommor hela tiden! ;)

 

LAUGHING MY FUCKING ASS OFF...jag o johan lever dubbel liv, våra tjejer vet inget om det

never kiss and tell ;)

 

dessutom kan jag tillägga Johan, att de inte kommer att poppa ut 10 fönster samtidigt,,utan snarare hundratals

 

men ett jävligt bra initiativ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Prov:

Fråga HeyJohan via Messenger

 

Vi kommer under januari månad att påbörja fas 1 av implementering av en Messenger-support.

Innnan vi bemannar den med egen personal (som det är nu sköts vår support av 24h och eftersom de är så himla bra kommer vi att ha det så ett bra tag till) så besvaras alla frågor av undertecknad.

 

Har ni några saker som kräver snabba svar, idéer som ni vill bolla etc så adda mig och hör sen av er!

johan.hedberg@heypoker.com

 

Dock, med risk för att låta tråkig kan jag ibland ha svårt att hålla längre konversationer etc om det samtidigt ploppar upp 10 fönster, men jag ska göra mitt bästa för att hålla er alla glada och nöjda.

 

Steg 2 är att vi lägger in funktionen direkt på siten med 24/7-bemanning. Min närvaro är lite mer från-och-till :)

 

Mvh Johan

Jag addade dignyss

Jag signade upp idag efter tips på denna site.

Använde en bonuskod FPHH200 (eller nåt liknande) i hop om at få 100% på insatt belopp. Satte in min E20, men va ska jag göra för att få ut dessa, och hur får jag VIP poäng

User: dewe66

 

/Dennis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela in 200 vips och vänta 30 dagar. Om jag nu inte minns fel.

Jo misstänkte nåt sånt, men uppfattade det inte så på länken.

http://pokerforum.nu/rooms.php#hey

 

Men hur spelar man in vips? Går det med Sit&Go turneringar? JAg tycker i nuläget det ger mest poker rus för pengarna.

 

Mvh

/D

 

Om du spelar S&G:s så får du 1VIP/€5.

 

Räkneexempel 1: Du spelar 1st €5-S&G, du får 1VIP.

Räkneexempel 2: Du spelar 1st €50-S&G, du får 10VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...